Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - NEMT (Rettet)


Peanut

Recommended Posts

Ingame navn: NEMT

SteamID:  STEAM_0:0:114885897
IRL fornavn: Frederik
Alder:  14 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja. Har arbejded som staff i Gmod Css og CS-GO. Jeg har været staff på 2 forskællige Css servere der jeg var omkring 10-11 år gammel. Og så har jeg været staff på 2 server i CS-GO som 13 Årig. Den hed vist nok Digihouse. En hoejhus 9 og en MG var staff på begge deres serverer. Den gik DSV. Ned kort tid efter den var åbnet Pga. Ddos. Jeg nåede at være staff der inde i 3 måneder. Og i Gmod har jeg været admin 2 gange som 13 årig. 1 der hed Oldschool som var et kæmpe hit sp jeg fik også travlt :-). Og en der hed citizen RP. Citizen RP blev ikke så populær og gik hurtigt ned efter den åbnede. Men jeg var staff på dem i ca. 2 måneder. Fordi Citizen gik ned hurtigt efter den åbnede, Og Oldscool havde været åben i lang tid så ejeren gad den ikke rigtigt mere. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har været admin et par gange før og ved derfor måske lidt mer' end andre om at kunne hontere en måske presset situation mellem andre spillerer. Jeg selfølgelig også basic kommands men mon ik' i kan lære mig nogle ;). Jeg kan også bare godt li' den der feeling af at man har hjulpet andre hvor de "måske" ikke selv kunne have gjordt noget:)

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja. men som jeg sagde ovenfor kan i sikkert lære mig nogle jeg ikke kender:). Men kan alle de der Ban,Kick,Jail,bring,goto... Kommands :3

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:  Ja det vil jeg da mene :) men Jeg kan selfølgelig komme til at lave Fejl mens jeg snakker/skriver. Og jeg skriver for det meste kun hvis det er fordi at jeg ikke har andre muligheder.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag - 15:20 - 22:00

Tirsdag -  15:20 - 22:00

Onsdag -  15:20 - 22:00

Torsdag -  15:20 - 22:00

 Fredag -  15:20 - 02:00

 lørdag -  09:20 - 02:00

 søndag - 09:20 - 02:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ja. Min 1.st ansøgning om staff var der mange spørgsmål jeg ikke svarede på. Hvis du tænkte Hvofor? er det pga. jeg kom til at trykke på en knap mens jeg skrev, og så sendte den bare ansøningen:3 ellers må i have en fortsat goddag:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.