Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - TheDanishKiller


TheDanishKillerDk

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: TheDanishKIller

 

SteamID: STEAM_0:0:72867059

 

IRL fornavn: Benjamin

 

Alder: 16 (09.06.00) 

Jeg afleverer hermed en Staff ansøgning til jer.

 


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

 Ja, Jeg har været SuperAdmin på Arma 3 RP server som nu er lukket. Jeg var admin i tre til fire år. jeg har også været med på en minecraft server, DKP, i to til tre måneder, som nu er lukket. Jeg har også været på CS-GO Jail som HeadAdmin som nu hedder Gamesone, og en rust server DKP, men det tog kun én måned, hvorefter den lukkede. Her var jeg junior admin.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg synes I skal vælge mig pga., jeg tager RP seriøst. Jeg har arbejdet som staff på en stor del servere. Jeg finder spillet meget interessant. Jeg er en meget dedikeret spiller, som  også tager imod folk, som selv har brug for den mindste hjælp, og jeg kan godt holde til at blive talt negativt til.

Jeg har prøvet på arma 3 mange gange før. Lige meget om de er mine venner eller familie, kan jeg godt 'kick' dem, hvis det er nødvendigt. Jeg snakker pænt til alle, uanset hvordan de taler til mig. Jeg kan godt gå lidt af, men det sker ikke så tit. Jeg elsker at hjælpe folk og vise en god service. God service gør folk glade og det gør også mig glad.  Det giver mig et smil på læben, når man kan finde en god løsning på alt. Desuden har jeg spillet inde på stavox, på nu 261 timer.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

 Jeg har kendskab til ulx. I har det samme på den 'gmod', hvor jeg var 'mod'.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg er dansker.

Taler flydende dansk.

Skriver flydende dansk.

Jeg kan godt tale og skrive på engelsk.

Jeg bruger meget min mikrofon, når jeg spiller. 

Min familie er dansk undtagen min mor, som er fra Thailand.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?

Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

 

Tider

Mandag: Skole til 13:45 

Tirsdag: Skole til 15:30 

Onsdag: Kan Ikke er til go kart

Torsdag: Skole til 15:30 

Fredag: Skole til 14:40 

Lørdag: 8:00 til 22:00 Lige uger 

Søndag:  8:00 til 22:00 Lige uger

Lørdag og søndag  Ulige uger på job indtil kl. 12:00 og kan spille til kl. 20:00

 

Lige uger kan jeg også

Ulige er jeg på job 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Om onsdagen går jeg til Go-kart, og et par lørdage og søndag om måneden går jeg til Hardball (Paintball) i Helsingør.

 Jeg er en aktiv fyr.  Jeg er en frisk ung mand på 16 år.  Jeg er meget hjælpsom og er teknisk interesseret og villig til at lære.

 :) MVH: Benjamin

Tak for at I vil læse ansøgning.

----------------------------

HARDBALL

 

12646670_1662749913974971_5944630782783158217_o.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

  • Jeg synes at du kan blive meget hurtig sur hvis man nu spørger dig om noget i case, blandt andet har du også været flabet overfor mig og Jeppe.
  • Jeg har set din stream et par gange, og der skyder du bare randomt rundt og skyder på en politi bil helt uden grund.
  • Men ellers lyder du meget flink.

Held og lykke! :D 

Link til kommentar
Del på andre sites


-Rep

- Har haft en del casses med dig ingame, hvor du tit kommer op i det røde felt

- Du er nogen gange i casses rigtig flabet

- Du skriver du formulerer dig godt, men i din ansøgning er der rigtig mange stavefejler. Ved dog ikke om der er en grund til at du skriver sådan.

- Du lyder meget flink ellers hvis du lever op til de krav du har sat i din ansøgning.

Held og lykke!

 

//Supreme

Link til kommentar
Del på andre sites

20 hours ago, Kaninoz said:

-REP

  • Jeg synes at du kan blive meget hurtig sur hvis man nu spørger dig om noget i case, blandt andet har du også været flabet overfor mig og Jeppe.
  • Jeg har set din stream et par gange, og der skyder du bare randomt rundt og skyder på en politi bil helt uden grund.
  • Men ellers lyder du meget flink.

Held og lykke! :D 

 er jeg da ged af at høre

l

Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutes ago, Houston said:

Det er ikke for at være nedern, men er du ordblind - eller har du bare glemt at læse korrektur? 

Det er ok houston tror det er mig der ikke ser om jeg laver fejle.

17 hours ago, Fnuggi Bandidos said:

@TheDanishKillerDk ikke sikker på om det er meningen med lille skrift i midten af ansøgningen

 

Nej det er en fejle. Tak få du siger det.

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutes ago, Supreme said:

Hvorfor promoverer du din egen ansøgning ved at kommenterer den hele tiden? Du har nu kommenteret dit eget opslag med 2 ligegyldig grunde, synes det trækker lidt ned på din ansøgning 

Ok tak få hjælpe men du må undskyld vis du synes det skal nok lige fix

 

@Supreme

Hved hedder du ind game?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.