Hop til indhold
Stavox

[Afslået] KrogH Staff Ansøgning


[MVG] KrogH!

Recommended Posts

Ingame navn: KroghSerAlt tidliger navn Ash Allah


SteamID:  STEAM_0:1:27080521


IRL fornavn: Mathias Krogh


Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har prøvet at være admin på Engelske server før og jeg kunne rigtgi godt lide at være admin på den engelske server men til sidst tæntke jeg at jeg egenligt begyndte at tale for meget engelsk end jeg snakker Dansk så jeg valge at takke nej tak til staff på den engelske server. Jeg valgte så her med at komme til Stavox og kunne rigtig godt lide stavox. Jeg har spillet et stykke tid inde på stavox og elsker serveren mere end en anden server. Så som jeg sagde jeg har prøvet det før men bare på en engelsk server

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg ville rigtig gerne være med til at hjælpe og jeg ser rigtig tit folk de FailRper uden admins gør nogen ved det. Jeg er også med i et gang som er kaldt for ALS. I det gang FailRper et par stykker af dem men jeg tør ikke gøre noget ved fordi at det er mine venner IRL. Men hvis jeg bliver admin så kan jeg få dem til at stoppe med at FailRpe. Folk de for politiet efter sig med vilje som man ikke må det ser jeg rigtig tit hvis jeg køre rundt i byen det vil jeg kunne hjælpe med.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har meget kendskab til ULX har prøvet det mange gange.på både star wars og den engelske DarkRp server

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger altid mic og jeg har ikke noget problem med at snakke jeg kan snakke flydende dansk.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på efter kl 15:00 vær dag. Men om weekenden kan jeg være på vær dag. Men engang i mellem skal jeg til sport om weekenden så der kommer jeg først på sener om dagen men jeg skal ikke tit til sport.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg elsker at snakke/Hjælpe folk og er en frisk und dreng som elsker at spille på stavox og er vild med Garry's mod. Det var alt omkring mig håber i kunne lide den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.