Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage


hejmeddig

Recommended Posts

Dit ingame navn: hejmeddig
Staff ingame navn: EDDY
Dit SteamID: STEAM_0:0:64109941
Staff SteamID: STEAM_0:0:22932706
Forklar situationen: Jeg sidder og køre i min, så kommer den her Ik så kloge dreng og køre ind i mig, jeg siger til ham 'er du mongol kør ordenligt'. 
Så sidder han med alle sine venner på skype.
Så begynder de alle at køre ind i mig, i 1 minuts tid mens (JEG PRØVER AT SLIPPE VÆK). 
Så så de jeg til sidst stop med at være en flok mongoler. 
Så begynder de at skyde på min bil og jeg tilkalder admin/eddy. Så kommer han, og de stopper med at skyde. 
Jeg siger at de køre ind i mig, og skyder min bil. De siger at jeg sage en grim ting først. (det gjorde jeg også EFTER DE HAVEDE KØRT IND I MIG). 
Så Gider Eddy ligepludeslig ikke cases mere og siger admin case over. Så trækker jeg min m14 ud og skyder dem. 
Så bliver jeg taget op på et tag, og han spørger så hvorfor jeg laver MASS RDM. 
Så siger jeg ' de skød på min bil, og du sage admin case over så må jeg da godt skyde dem'. Eddy fordi han ikke har nogle ide om hvad der sker.
Spørger så det samme spørgsmål, 3 gange. 
Så siger han på et tidspunkt, at jeg bare skulle lade være med at køre efter dem. Men som jeg skrev, prøvede jeg ikke at køre efter dem men det modsatte. Det siger jeg så til EDDY.
Og han siger ikke noget, og så giver han mig et warn, den eneste grund til han gav mig et warn var fordi at han vidste at mit argument hvar bedre en hans. Jeg vil bare sige det her til næste gang i for nogle admin ansøgninger fra folk der ikke har nogle som helst, ide om hvad fand
Og lade være med at være så fucking besværlige at tale med.

TUsind tak vis i fixer, eller overhovedt for læst den her text.
Link til kommentar
Del på andre sites

Svar til @hejmeddig

 

Omhandler klager over admin.

 

Har læst din klage igennem. Og ked af hvis du har haft en dårlig oplevelse inde på serveren. Jeg prøvede at finde den film, som jeg havde optaget. Men kan slet ikke lige finde den. Så det bliver et skriftlig svar du for. 

 

- Du skriver at jeg ikke gider at tage din admin case. Synes du tag lidt fejl. Da jeg prøver at snakke til dig flere gange, men du vælger at svine de andre spiller til hele tiden. (Ved at svine til, kommer du med nogle hårde ord).
Da du ikke vælger at høre på mig. Virker det lidt ligesom, at du ikke har brug for mig. Derfor ser jeg som et spild af admins kræfter. Da jeg var den eneste staff på den dag. Og der var rigelige admins sager.

 

- Det er rigtig, at du vælger at skyde dem alle sammen efter jeg var gået. Men skulle lige hen til dig. Da jeg synes det virkede lidt for voldsomt. Kunne godt se, at hvis de havde skudt på din bil. Har du helt ret til at skyde dem. 

 

- Jeg sagde til dig. I stede for at kalde dem mongoler. Kunne du havde kaldt på en admin. Men du vælger at gøre sagen meget mere svær for dig selv. Ved at flippe helt ud. Og det gør, at sagen bliver bare meget mere svære for dig selv. Da du ikke gøre den bedre. 
Vi har en regel inde på serveren. At hvis man ikke kan snakke/skrive pænt. Så kan man slet ikke spille inde på serveren. Og det havde du meget svært ved i den case. Derfor gav jeg dig en advareles, som du kalder for warn. Som er slet ikke det samme. 

 

- Derefter vælger jeg at lukke sagen. Da jeg kan se, at jeres RP kan køre videre. 

 

Men hvis du skal havde et godt råd. Så synes jeg helt sikker du skal tage den lidt med ro i en admin case. Da det helt sikker vil gøre arbejde nemmer for os. Men også for dig selv. Da du ikke gøre sagen nemmere. Og så skal du stoppe med at svine andre spiller til. 

 

Håber det var svar på dine spørgsmål. Eller er du altid velkommen til at kontakte mig her inde eller inde i spillet.

 

- EDDY - Senior Admin 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.