Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage over "Supreme"


krogH

Recommended Posts

 

Dit ingame navn: Krogh
Staff ingame navn: Supreme Unknown
Dit SteamID: STEAM_0:0:44683093
Staff SteamID: STEAM_0:0:21739064

 

Forklar situationen: Supreme Unknown havde nakket min bil. Jeg efterlyser ham derefter til politiet, og de sporer ham hen til hans hus. Ifølge ham har politiet intet konkret bevis på, at han har stjålet bilen, men han har dog skrevet carjack 1 minut før jeg andmeldte ham til politiet. Dette gør, at politiet ikke turde at gå ind på hans grund, og åbne garage døren, da han har en truende adfærd overfor at dette ville være FAILRP.
Jeg går derefter ud i hans have som borger, og kan se at han har glemt at købe en dør bag ved garagen. Jeg åbner derefter døren, og ser at min bil er derinde. Jeg viser det til politiet, og de åbner garagen. Han bliver arresteret for at have stjålet min bil, og jeg får den igen. Derefter kommer og HiMiHej og Supreme derhen, og fortæller at JEG som borger ikke må gå ind på hans grund. Fortæller ham simpelt at det må jeg godt, da det ikke er et raid, at gå ind på hans grund, og åbne en ukøbt- og låst dør. 
De kommer sure tilbage, begge to, og prøver virkelig at få noget ud af situationen så han kan få de stjålne biler tilbage. Dette resulterer i, at de stille og akavet bare teleporterer tilbage, og siger ikke mere.
Min klage er så, at jeg synes de skulle lære reglerne ordenligt, og at de skal stoppe med at bruge deres admin kræfter til at få noget tilbage, som de ikke burde. Det er irriterende at RP imod, når de bruger deres admin kræfter, så de kan få noget de har mistet tilbage, selvom det ikke er retfærdigt.

 

Bevis: Prøvede og få mit OBS op at køre, men nåede ikke engang at åbne det, før at de smuttede igen.

Dette var mit sure opstød. Håber i forstår

 

- Krogh

Link til kommentar
Del på andre sites

Krogh det der er bare for lavt i min verden, ved ikke rigtig hvad andre synes til det men jeg synes det er utrolig dårlig stil at du vælger at lyve i den her staff klage. Jeg sagde til politiet de må med glæde komme ind hvis de havde konkrete beviser på at jeg havde bilen men i det de ikke havde kunne jeg ikke se grunden til at de skulle komme ind i mit hus. Jeg nævnte IKKE noget om det ville være failrp hvis de gik ind. Jeg var afk på det tidspunkt jeg blev jailet og jeg tog ik der hen med @HiMiHej han var der i forvejen, jeg tper hen og ville hører hvordan i var kommet ind og har ik sagt noget til dig da jeg tper det er meget lavt du lyver synes jeg. Jeg tpede selv der hen da jeg kom tilbage fra jail og ville hører hvordan i var kommet ind da jeg får det at vide tper jeg tilbage og tar min straf i jail. Beviser har du heller ikke nogen af, så synes egentlig du skal i første omgang have ordentlig beviser på at jeg gjordt de her handling og i anden omgang lad vær med at LYVE Krogh.

 

//Supreme

Link til kommentar
Del på andre sites

At du bare formidler tilbagesvaret så ringe, at du bare flyver i fjæset på mig og siger at jeg LYVER. Dette var min side af det, og sådan har jeg det. 

 

Du har slet ikke nogen grund til at komme og spørge "hvordan kom i ind?" - det kunne en normal spiller ikke, og det er totalt irrelevant. Hvis vi havde proppet eller snydt os ind, så havde det været en anden sag.

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutes ago, krogH said:

At du bare formidler tilbagesvaret så ringe, at du bare flyver i fjæset på mig og siger at jeg LYVER. Dette var min side af det, og sådan har jeg det. 

 

Du har slet ikke nogen grund til at komme og spørge "hvordan kom i ind?" - det kunne en normal spiller ikke, og det er totalt irrelevant. Hvis vi havde proppet eller snydt os ind, så havde det været en anden sag.

Du har slet ikke nogen grund til at komme og spørge "hvordan kom i ind?" - det kunne en normal spiller ikke, og det er totalt irrelevant. Hvis vi havde proppet eller snydt os ind, så havde det været en anden sag'' Ja lige præcis Krogh jeg havde ingen anelse om hvordan i kom ind så derfor spørg jeg politimanden hvordan og så efterfølgende kan jeg godt se hvordan det hang sammen og tog min straf. Kan ikke se hvordan mit svar er ringe da din staff klage er lidt voldsom og det har kun noget med rp at gøre så  det synes jeg er lidt en mærkelig grund af smide det her ind når intet af det er admin realateret at gøre så jeg tænker ikke at denne ''klage'' kan bringe noget mere frem så tænker vi lukker den her

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter at have lets begge sidder af historien, lyder det meget som om at Supreme ikke har gjort noget forkert, eller omvendt. Han vælger dog bare at finde ud af om der var en god grund eller ej. Hvis han ikke havde været staff, havde han nok også kaldt admin for at spørge om det, og tror også enhver anden spiller vil gøre det.

 

Som det lyder på dig KrogH, så vidste du ikke om Supreme bare "overgav" sig, eller endelig bare skulle orientere sig. Det kan jeg godt føle at lidt uoverskueligt. Dog tænker jeg ikke at vi gør mere ud af dette, da der intet forkert er sket.

 

Hvis du har mere at tilføje, eller bare en sidste besked du vil ud med, så skriv til mig her på forum, og så tager vi den der.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.