Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kniv inde på serveren


EDDY

Recommended Posts

Hej mine venner. 

 

Efter at havde spillet inde på den her dejlige server i et stykke tid. Savner jeg noget. Noget jeg har haft en skøn tid sammen med. En ting der har gjort mig til den, jeg er idag. 

 

Den ting jeg snakker om. Er en kniv. 

 

Det gode ved kniven var at man kunne dolke sine bedste venner i ryggen. Når de mindst ventede det. Eller bare kaste efter mods. Når man blev træt af dem. 

 

Det gode ved kniven er. At den skader meget. Men man skal være meget tæt på modstanderen. For at kunne skade ham. 

 

Det kunne være et våben der kunne sælges af Black Market Dealeren. Som ikke skulle koste så meget. Da man nemt kaster den væk.

 

Ved ikke lige om nogle har lavet en post om sådan en skøn ting. Men ellers like lortet. 

 

Tak for jeres støtte. 

 

- Jeres EDDY. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænker at man på en eller anden måde, ligesom i counter-strike serien, hvor venstre klik måske var kaste eller let skade, hvor højre klik så måske bare er svær skade.

 

måske kan man komme bagfra, hvorledes det var et 1 stab 1 kill?

 

hvertfald +rep

 

(dette er skrevet på mobil, undskyld stavefejl Kappa)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Casper Albæk said:

Tænker at man på en eller anden måde, ligesom i counter-strike serien, hvor venstre klik måske var kaste eller let skade, hvor højre klik så måske bare er svær skade.

 

måske kan man komme bagfra, hvorledes det var et 1 stab 1 kill?

 

hvertfald +rep

 

(dette er skrevet på mobil, undskyld stavefejl Kappa)

skal vi så ikke også bare lave en e2 som laver case opening? jeg unboxer lige en kniv så.. Kappa:(

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutes ago, Houston said:

Hvis vi får kniven ind igen, skal den ikke være så overpowered - 1 stab 1 kill er jo absurd unfair.

Jeg skal i hvert fald ikke RP som politibetjent, hvis den bliver implementeret.

 

-Undskyld for at være negative Nancy.

Vil give Houston ret i denne situation omkring dette. Har prøvet at være admin på en RP server hvor de havde kniv, hvor folk bare rendte rundt og stak hinanden ned, det gjorde arbejde for os admin absurd. Der vil komme mange flere RDM sager og folk der klager over hinanden render rundt med en kniv og stikker hinanden uden grund, dette er blot min mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.