Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning


NeithRP | k1ng_

Recommended Posts

ingame navn: K1ng_

steamid:STEAM_0:0:56735239

irl navn: Gustav

alder: 12

hvorfor i skal vælge mig som moderator: jeg er meget erfaring med darkrp, jeg kender mange ting, jeg har været mod på andre server i lang tid, jeg kender til de forskellige ting som er standarde regler jeg kender alle ulx kommandoer. Jeg er næsten altid på serveren og har meget tid at bruge på den. Jeg kan tage alt meget alvorligt men samtidig også have det sjovt.

Jeg elsker at spille gmod og syntes selv at jeg er ret god til det. Jeg abuser ikke og har aldrig gjordt/eller tænkt mig at gøre.

har du erfaring med ulx kommandoerne: ja jeg kender dem alle og ved hvordan man skal bruge dem og hvornår

kan du skrive og tale flydende dansk: ja jeg er opvokset/født i danmark

hvad gør dig mere kvalificeret end andre?: Jeg kan være på hver dag. Jeg kender alle former for sager. Jeg kan håndtere alle de sager som i lader mig og så er jeg meget erfaring med at være mod/admin

har du erfaring som moderator/admanstrive jobs: ja jeg har været mod på en server i 3 måneder og kender til alle de forskellige former for sager og normale rp regler

giv noget lidt info om dig selv: Jeg er en meget normal dreng jeg er på rigtigt tit. Jeg elsker at spille gmod det er et af mine yndlings spil. Jeg er ikke så god til at beskrive mig selv:P, jeg kan håndtere meget i fortil til folk som bryder reglerne, jeg kan ikke helt komme på mere lige nu:/.... OV vent jeg har adgang til ts3 og kan snakke værd gang jeg er på

 

 

spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier

 

1. jeg banner ham i en uge for rdm og selfsupplie

 

2.kicker ham for fading door abuse (medmindre andre warnings før)

 

3. jeg tager begge op til en admin sag og spørger hvad der skete. Hvis de bliver ved bliver begge muted medmindre det bliver for meget med det der svineri (racisme for personligt osv.) så banner jeg dem i 3 dage

4. instant perm banner ham. Fordi at serveren kunne gå ned og det er ulovligt at ddose og prøver så at få en owner/ højere admin til at ip banne ham

 

5. siger til ham at han skal skifte job navn. Sker det igen for han ban

 

6. kicker ham for advert timer abuse

 

tak for jeres tid og håber på at i siger ja så jeg kan komme ud og fjerne nogen folk der bryder reglerne:D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.