Hop til indhold
Stavox

Tak men nej tak


Tyler

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:58018088

Hvorfor skal du unbannes: Det ret svinsk men en misforståelse. 

Jeg kommer ud og bliver politimand og er klar til at være igang med rp efter 3 min ingame for første gang igen i 2 år efter et unban. Jeg kommer så over til Tobi og tager en har en gun fremme husk det. de beder mig om at tage den væk eller safety, og jeg prøver safety. Jeg holder E nede og trykker venstre klikker og ingenting sker efter det andet en jeg laver et skud og så bliver tobi sur og jailer mig 300 sekunder. hvor står denne kære besked med safety og det der?. Og jeg kommer så op i et hjørne hvor mine venner kommer. Jeg siger så gå væk og sidder med de her 2. Jeg siger gå væk 2x og han gør ingenting min ven. Jeg skyder så en patron og så kommer Tobi som har spectatet mig fra de 5 minutter og har en misforståelse. Jeg lyver vil jeg ærligt indrømme eftersom mit rigtige dejlige 5 minutter på serveren som egentligt har været ret dårlige. Men jeg siger så han kaldte mig en homo eftersom at jeg var sat fri for at kunne RP. Han tager fat i mig og siger jeg lyver. Han siger jeg får 3 dages ban men istedet permban. WTF?. Jeg bliver anklaget for at lyve efter han selv gør?. Jeg ved alle kan lave fejl, men at en fra jeres community bliver banned for at lyve og så en admin lyver. Nah den går altså ikke. Jeg har allerede fået en chance idag. Men 2 min inde på serveren og så er den spildt eftersom mine venner fucker med mig. 

______________________________

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.