Hop til indhold
Stavox

[Afvist] undskyld


kirkevej1

Recommended Posts

Mit steamid:STEAM_0:1:126326253                                          Hvorfor skal jeg unbannes:jeg kommer gående hvor en person siger jamen min pistol kommer jo ik ud af røven hvel hvor jeg så siger "hov hov hov snak dog lige ordenligt så spørg jeg ham om han er dum fordi han sagde det der hvor han så filmer efter sviner han så mig til men han stopper videoen inden hvor admin så kommer hen til mig og spørg om jeg har sagt om personen var dum hvor jeg så svarer nej fordi jeg ikke har en særlig god hukommelse så jeg kan ikke huske det hvor jeg så bliver bannet i 2døgn     jeg hvil sige undskyld for min opførsel   da jeg spørg om han er dum jeg undskylder meget så håber i hvil overveje min unban request håber på at få et svar af jer dejlige mennesker MvH kirkevej1

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, kirkevej1 said:

så spørg jeg ham om han er dum fordi han sagde det der hvor han så filmer efter sviner han så mig til men han stopper videoen inden

Siger du til mig at du spørger ham om 'Er du dum?' også sviner han dig til bagefter?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.