Hop til indhold
Stavox

[Solved] admin klage


JR

Recommended Posts

jeg sidder til et lan og vi havde det sjovt ved at skrive dumme ting i chatten ved en fejl tastede jeg enter istedet for slet. Så jeg fik ban, så en af dem jeg sidder til lan med spugte og jeg kunne få unban, af en anden admin men det kunne jeg ikke fodi det var 22xgamings sag. 22xgaming kunne ikke se det var en fejl og sagde det var min egen skyld som det også er men det var en fejl og jeg sidder til lan og jeg ser dem først igen om 2 måneder. håber i kan tage en snak med ham og måske give mig unban hvis i mener det er fair nok, som jeg ville mene. tak på forhånd.

Link til kommentar
Del på andre sites

er der ingen chance for at jeg kan få unban da jeg syntes i skulle overveje hvor meget det ødelægger over sådan en lile ting. kan godt se problemet men har snakket med dem vi skrev om og vi har snakket med dem før

Link til kommentar
Del på andre sites

King Clay Mafias

22xgaming

mit steamid: STEAM_0:1:27512158

hans steamid: STEAM_0:1:51576777

 

jeg er til lan og vi havde det sjovt på servern vi skrev dumme ting i chatten men ved en fejl tastede jeg enter istedet for for slet og jeg blev bannet. Min ven har snakket med flere admins de ville gerne hjælpe med det kunne de ikke fordi det ver 22xgamings sag.

 

jeg har ikke noget bevis men det kan i selv se det gjorde andre admins.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.