Hop til indhold
Stavox

[Solved] kan ikke være rigtigt


Youtube/MyLifeAsMathias

Recommended Posts

Dit ingame navn:Kensi
Staff ingame navn:Supreme unknown
Dit SteamID:STEAM_0:0:93343717
Staff SteamID: STEAM_0:0:21739064
Forklar situationen:jeg går på en parkings plads hvor tre dudes kommer hen til mig og siger mug 5k eller dø (den ene gjorde) de har alle gunpoint på mig så jeg tager min gun frem og skyder 1 bliver derefter skudt min ven skyder 1 og så bliver han skudt vi kommer alle i admin case jeg bliver bannet fordi admin ikke kan høre hvad de har sagt så det ligner at jeg rdmede dem så jeg bliver for at snakke grimt til admin som jeg PÅ INTET TIDSPUNKT GJORDE og for at lyve i case gjorde jeg heller ikke og for at være flabet jeg var lidt flabet så jeg laver en unban request hvor den bliver afvist i en chat under min unban request siger han "du skød dem alle 3" og "lorte admin hold din kæft" alt det der passer ikke (jeg synes ikke han skal demotes synes bare jeg burde få unban)
Bevis:Dsv har jeg ingen bevis da jeg ikke render rundt og filmer 24/7 pga min pc er skrald 

MvH MyLifeAsMathias
Link til kommentar
Del på andre sites

Synes du skal læse din unban request igennem den første og se at du indrømmer det istedet for at lave en staff klage på mig. Du indrømmer det hele derinde under så kan ikke se grunden til denne klage. Du har ingen beviser nej og i det du skriver her på antager jeg som du ikke rigtig tør at indrømme din fejl, du skriver dig og din ven begge bliver skudt jeg går ind i logs og kan se du har dræbt dem alle 3 og ingen af jer af døde, det fortælle jeg dig og det benægter du, gider ikke rigtig at forklarer det på ny da jeg syntes det er mærkeligt du har lavet 3 unban request og nu en staff klage? Synes istedet for at sidde og lave unban og klager at du skal bruge tiden til at tænke på de ting du har gjordt i første omgang

 

//Supreme

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.