Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage (Hosuston)


H2O_Mathias

Recommended Posts

Dit ingame navn: KennyIsBest
Staff ingame navn: Houston
Dit SteamID: STEAM_0:0:140377307
Staff SteamID: STEAM_0:1:43165997
Forklar situationen: der er en der har bygget nogen ting og så åbner han dørerne og jeg gå ind og han dræber mig og så 7 minutter efter, gå jeg ind igen, så siger han hvis jeg gå ind så sker dig noget, og så dræber han mig IGEN, og han har ikke kos, og han lader andre gå ind, nå dørerne er åbne, og jeg må ikke gå ind?, så klader han admin og houston han tp'er til mig og han siger jeg afbryder ham, og det gjorte jeg ikke, og så jailer han mig ( No Reason ) og jeg klader på ham, og siger hvorfor jailer du mig?, og han siger fordi du ikke lader mig tale ud, det gjorte og han afbryder mig!
bevis: video!
Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg sagde til dig in-game, hvis det bliver sagt, at du ikke skal gå ind på privat ejendom, skal du respektere det som politibetjent. Så er det fuldstændig lige meget om dørene er ulåste eller ej.

 

Tror også det ville være smart, hvis du kunne poste noget eventuelt bevismateriale - ellers er der ikke særlig meget at klage over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.