Hop til indhold
Stavox

[Solved] Banned af abuser!


TheHappyHooodie

Recommended Posts

Jeg sider inde på serveren går ind i ens dør imens døren er lukket men det tager han som en trussel og dræber mig og tager mit våben uden grund så går jeg self. tilbage dertil og siger han ikke må dræbe mig uden grund så caller han admin pga det der med man ikke må gå tilbage fra der hvor man døde før lidt tid så siger adminen jeg skulle have brugt @ / calladmin og siger også jeg ikke skal bruge Adminchat mere så prøver jeg at forklare at jeg havde brugt @ men han kom bare ikke så banner han mig ved ikke om det var en Admin, Mod eller hvad han var han var ihvertfald staff. Pls unban mig og jaa demote ham der bannede mig 

 

Dit ingame navn: Nexo I CSGOatse.com
Staff ingame navn: NoName.exe
Dit SteamID: STEAM_0:1:189403948
Staff SteamID: STEAM_0:1:54581852
Forklar situationen: Oppe i toppen
Bevis: Fik intet fordi jeg blev bannet.....
Link til kommentar
Del på andre sites

Nu prøver jeg lige at få et overblik over dette.

 

Som det første var der en som RDMede dig. Derefter vælger du at bryde NLR da du syntes at det var forkert gjort af personen.

 

Og hvad sker der så efter? Som jeg kan forstå på det hele blev du bare banned, men der er sket i eller andet imellem disse ting. Prøv lige at forklar detaljeret hvad der skete efter du kaldte admin, som åbenbart gjorde så du blev banned

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, DetBareMads said:

Nu prøver jeg lige at få et overblik over dette.

 

Som det første var der en som RDMede dig. Derefter vælger du at bryde NLR da du syntes at det var forkert gjort af personen.

 

Og hvad sker der så efter? Som jeg kan forstå på det hele blev du bare banned, men der er sket i eller andet imellem disse ting. Prøv lige at forklar detaljeret hvad der skete efter du kaldte admin, som åbenbart gjorde så du blev banned

Jeg siger så at han skal kalde admin istedet for at bryde nlr og giver ham 600 sec jail, også pga. andre handlinger tidligere på dagen

https://gyazo.com/b4adec3e4fec4abc67c4e28fd3c4ad2f

https://gyazo.com/a70ac240307dcf8ab01727df92be690b

https://gyazo.com/d862ce140a504142f93c6d9f666cca5b

https://gyazo.com/80be5ecf0f1f48be81b6bb2838ba7bd9

Der blev i alt skrevet 4 gange

han skrev igen lige efter jeg sagde han skulle stoppe

Link til kommentar
Del på andre sites

Min pligt når en Admin siger jeg gør noget har jeg lov til at bruge adminchat når jeg prøver at sige hvad der skete 

6 minutes ago, DetBareMads said:

Nu prøver jeg lige at få et overblik over dette.

 

Som det første var der en som RDMede dig. Derefter vælger du at bryde NLR da du syntes at det var forkert gjort af personen.

 

Og hvad sker der så efter? Som jeg kan forstå på det hele blev du bare banned, men der er sket i eller andet imellem disse ting. Prøv lige at forklar detaljeret hvad der skete efter du kaldte admin, som åbenbart gjorde så du blev banned

Ham der  RDMede mig kaldte Admin fordi jeg gik tilbage til ham og bedte om mine ting igen fordi han dræber uden grund så siger adminen at jeg skulle bruge calladmin men det gjorde jeg også men ingen kom så måtte jeg jo selv tage det i egen hånd så caller ham der RDMede mig på Admin med grunden NRL som jeg ikke synes er fair at jeg bliver straffet når han RDMer mig og ikke bliver straffet overhovedet. NRL reglen burde ikke engang være en regl når man bliver RDMed. Efter det bliver jeg jailet og NoName siger jeg ikke må bruge Calladmin/@ Så bruger jeg det self. jeg har rettigheder til at udtale mig hvor han så skal hjælpe!

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, NoName.exe said:

Når jeg siger du ikke skal spamme fordi du skriver 3 gange så hjælper det ikke at skrive den 4. gang.

Derimod kan du kalde admin når du er blevet rdm'et istedet for at bryde NLR medmindre en staff har bekræftet at du er blevet rdm'et.

JEG CALLEDE OGSÅ ADMIN MEN DU KOM IKKE DIN FEJL IKKE MIN JEG MÅ JO SIKKERT IKKE SPAMME CALLADMIN VEL!! ?

Link til kommentar
Del på andre sites

@TheHappyHooodie det er aldrig den rigtige løsning at tage sagen i egen hånd. Hvis der er blevet brudt en regel bliver du bare nød til at kalde på admin 1-1 gange det betyder ikke at man skal spamme os. Derimod giver det dig heller ikke ret til at bryde nlr uanset om du er blevet rdm'et medmindre en staff har sagt andet. Du er ikke den eneste på serveren og hvis der er nogen som har kaldet før dig er det også dem som bliver taget først.

Der udover syntes jeg også du skal skifte din attitude da det slet slet ikke er en okay tone du har lige nu!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Greenberg said:

@TheHappyHooodie det er aldrig den rigtige løsning at tage sagen i egen hånd. Hvis der er blevet brudt en regel bliver du bare nød til at kalde på admin 1-1 gange det betyder ikke at man skal spamme os. Derimod giver det dig heller ikke ret til at bryde nlr uanset om du er blevet rdm'et medmindre en staff har sagt andet. Du er ikke den eneste på serveren og hvis der er nogen som har kaldet før dig er det også dem som bliver taget først.

Der udover syntes jeg også du skal skifte din attitude da det slet slet ikke er en okay tone du har lige nu!

HVORFOR KAN VI IKKE BARE VÆRE 3 TIL AT FINDE UD AF DET ! JEG GIDER IKKE SKRIVE MED 5 KLAGENDE STAFFS!

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, TheHappyHooodie said:

JEG CALLEDE OGSÅ ADMIN MEN DU KOM IKKE DIN FEJL IKKE MIN JEG MÅ JO SIKKERT IKKE SPAMME CALLADMIN VEL!! ?

Problemet var at da jeg jailede dig skrev jeg dit navn som "csgo" samtidigt var der en anden spiller inde som hedder "Ez csgoboss" som jeg kom til at jaile samtidigt jeg prøvede så at unjail ham men var lang tid om det. Imens spammer du så admin chatten og jeg kommer og siger det til dig, samtiddigt sagde jeg også hvorfor du blev jailed. Hvis en rdm'er dig kalder du admin istedet for at bryde nlr.

 

 

Personligt syntes jeg du skal køle lidt af 1-2 timer fordi på din skrive måde virker du lidt oprevet, prøv at køl lidt af for din egen skyld. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Greenberg said:

@TheHappyHooodie det er aldrig den rigtige løsning at tage sagen i egen hånd. Hvis der er blevet brudt en regel bliver du bare nød til at kalde på admin 1-1 gange det betyder ikke at man skal spamme os. Derimod giver det dig heller ikke ret til at bryde nlr uanset om du er blevet rdm'et medmindre en staff har sagt andet. Du er ikke den eneste på serveren og hvis der er nogen som har kaldet før dig er det også dem som bliver taget først.

Der udover syntes jeg også du skal skifte din attitude da det slet slet ikke er en okay tone du har lige nu!

Jeg hader dig virkelig....... Jeg callede ca. 3 gange på en Admin men ingen kom 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, TheHappyHooodie said:

HVORFOR KAN VI IKKE BARE VÆRE 3 TIL AT FINDE UD AF DET ! JEG GIDER IKKE SKRIVE MED 5 KLAGENDE STAFFS!

Det kan vi også godt. Men det er blandt andet mit job som Headadmin at løse staff klager. Og da det ser ud som om i er på vej ud på et sidespor bliver jeg nød til at løse det inden det eskalere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.