Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Perment banned


THEGHOSTDK

Recommended Posts

SteamID: STEAM_76561198093136643

Hvorfor skal du unbannes: jeg fik et perment band for en uge siden på grund af job abuse

det startet med mig og en af mine venner skulle lave nogle penge men efter som vi gik fra stedet kom der en admin og spurgte min ven om han skulle bruge stedet. men han havde glemt at jeg havde alle mine ting der altså money printer så han sagde ja det kan du bare tage.

så jeg tænkte jeg måde skynde mig der hen og få dem fjernet men han var der allerede så det kunne jeg ikke så han blev rigtig sur på mig og jeg prøver bare at forklare ham det at jeg skal bare have dem fjernet. så efter han gik for at hente admin så tænkte jeg kan da godt nå at blive våbenhandler og købe et til mig selv så jeg kan ødelæge de printer men det nåde jeg ikke for så kom har der ejet stedet tilbage med en gun og skød mig.

bagefter det kom admin så talte med mig men fik aldrig helt fandt i hvad han sagde for der var to det talte i munden på hinanden men jeg ville aldrig skyde ham den anden fyr der ejet stedet. og prøvet også at forklare at han kunne bare fjerne printerne også var der ikke noget problem men han lyttede ikke på mig og det ende med at jeg bare blev smidt ud midt i hvor's samtale så det tog jeg som om han slet ikke ville høre på mig og høre min side af historien.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.