Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] mod/admin ansøgning


JonaS

Recommended Posts

Jeg hedder Jonas ingame og IRL.

SteamID er: STEAM_0:1:54395478

Alder: 13

Hvorfor skal i vælge dig som mod?: I skal vælge mig fordi jeg er aktiv hver dag, og gerne giver en hjælpene hånd vis folk magler lidt hjælp. jeg har ikke brudt en enste regl i 5 - 6 uger?! Jeg har respekt for admin/mods når de taler til mig, jeg siger ikke noget når de taler så jeg ikke afbruder. Jeg er erfaren inde for admin/mod emnet så det er ikke noget nyt. I skal vælge mig fordi jeg har det de andre ikke har til at kunne klare jobbet nemlig meget erfaring, og ved hvordan man skal holde tonden. Jeg syntes også i skal vælge mig så jeg kan få lidt flere udfordinger i Gmod i stedet for at skulle bruge hjælp fra andre admins/mods.

Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja da jeg har været admin på ca 4 - 5 servere før jeg kom til stavox. 

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Jeg er født og opvokset i danmark og har danske forældre. Så ja :)

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Jeg er moden og klar på noget mere end bare at være en normal spiller. Det jeg kan gøre bedre end de andre der søger er at i weekenderne er jeg stort set altid på stavox til kl 02 - 04 om natten, hvor jeg så kan sørge for at folk ikke failrp proppusher osv. Det jeg også kan kan gøre bedre end de andre er at være erfaren i forhold til nolge af de andre.

 :)

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja, da jeg har været admin på ca 4 - 5 og været meget aktiv på alle.

 

Spørgsmål om reaktion til forskælige admin sager.

1. En spiller ved navn hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg ville hive ham op på et tag og spørge hvorfor han havde skudt alle de personer, og det ville ende med et ban.

2. En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Jeg starter med at finde ud af hvad hans forklaring på hvorfor han gjorde det, og ville ende med et kick.

3.  En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?:  Jeg ville spørge om hvad der var sket, hvor efter de begge ville få mute

4.  En spiller ved navn Hans Peter er blevet jailed af en admin/mod for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg ville give sagen direkte til en manager eller owner, da jeg på ingen måde skal tage den sage, da jeg ikke skal få serveren ddos fordi jeg lavede en fejl.

5.  En spiller ved navn Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Jeg ville sige han omgående skulle skifte job eller for et ban. da det er et krankene emne og over træde inde på en offentlig server.

6. En spiller ved navn Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Jeg ville tp til da jeg kunne se nr 3 inden for kort tid, hvor efter jeg ville spørge om hvorfor han raider 3 gange inden for 10 min, hvor efter det ville ende med et lille ban.

 

MVH Jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

19 hours ago, Kaninoz said:

-rep

 

Har hørt dig spamme, med hvor du hører musik, og kørte rundt med din ven i hans bil.. Sry m8 <3

Ellers fin ansøgning :)

 

- Kaninoz

Det er også rigtigt jeg gjorde det for noget tid siden... med det er lang tid siden.... men jeg gjorde det med thehotone og nogle andre admins, og sær følelig normale spillere...

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jonas.

 

Jeg ville ikke sige det var for lang tid siden, men for noget tid siden, men jeg ved godt du var sammen med Thehotone og nogen andre, men det er stadig mik spam sry2say.. <3 Men, vil give dig et +rep for du har klaret dig godt på det sidste! <3

 

- Kaninoz

Link til kommentar
Del på andre sites

51 minutes ago, Kaninoz said:

Hej Jonas.

 

Jeg ville ikke sige det var for lang tid siden, men for noget tid siden, men jeg ved godt du var sammen med Thehotone og nogen andre, men det er stadig mik spam sry2say.. <3 Men, vil give dig et +rep for du har klaret dig godt på det sidste! <3

 

- Kaninoz

tak <3 sætter jeg stor pris på.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.