Hop til indhold
Stavox

[Solved] Unban


alexanderborup

Recommended Posts

In-game navn: Borup J Steam ID: 

STEAM_0:1:49336482

Ban Reason: ødelægger event (Skubbede min ven ned fra et kæmpe plade i luften hvor der åbentbart var event. Det var min kammerat der selv sagde det btw men det skal self ikke bruges som undskyldning)

Hvem bannede dig: Ved jeg ikke fik bare et permban

Hvorfor skal du unbannes:

Den måde jeg blev bannet på syntes jeg selv var træls fordi det ikke var min mening at ødelægge et event. Vil også rigtig gerne spille på jeres server pga det er den eneste hvor der fx: Ddos på konstant eller den crasher konstant. Altså det jeg vil frem til at jeg er rigtig ked af mit ban og vil rigtig gerne unbannes 

- Borup J

Link til kommentar
Del på andre sites

CasperDK har ikke spillet på den over et ca. 1 år og der står stadig permban mine venner har snakket meget med admins om det og i måtte da kunne se hvornår jeg blev bannet. Syntes selv det er træls fordi jeg har altså været bannet i 1 år har selv vip venner på serveren der siger det ikke for at blande andre ind i det men self det er op til jer men i må da kunne se hvornår jeg fik det ban ?

- Borup J

Link til kommentar
Del på andre sites

Jimbo nu når i siger det er den 24.oktober jeg fik ban kan jeg jo ikke gøre noget ved det selv om jeg ikke har spillet på den over et år. Men en ting jeg undre mig over er at man bare får instant permban ved at skubbe ens ven ned fra et event og admins er så ligeglade med at banne folk de ved jo tydelig hvad der forgik. Når man er admin er det jo bare lavt at skrive ødelægger event når de ikke ved hvorfor jeg gjorde det og de kan ikke engang snakke om det. Syntes det er lavt!! 

- Borup J

4 minutes ago, alexanderborup said:

 

 

g

er faktis unbannet lool ty :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.