Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request Anton Bandidos


JA Hunde_Master

Recommended Posts

Anton nej du gjorde ikke du blev banned, i det jeg var Mekaniker og jeg skulle til at tage en bil op det i havde jeg fået en fartbøde så dig og en anden politimand i bliver ved med at taze mig, når jeg prøver at forklarer situationen. Det der skete som jeg prøvede at forklarer i en god tone og jeg sagde aldrig fuck dig til dig, det er direkte løgn. Jeg stod og skulle tage bilen op i det kommer Kennyboy som er politi og tager en snak med ham om at jeg nok skal betale bøden efter jeg har fået bilen op, og det går han med til. 1 min kommer dig og din så kaldte ven og hamrer ind i vores biler uden blik på og springer ud og råbe af mig og taze mig før jeg overhovedet når at tale ud. Det var så den 1 første grund du failede rp'ede flere gange i det jeg var i case med dig 5 gange inde for 10 min..... Den sidste case hvor du random stunsticked end person som ikke var din ven, gav jeg dig en chance mere ellers fik du ban. Synes ærligt det er uacceptable at du siger i din unban request at jeg sagde fuck dig, fordi sådan en tone ville jeg aldrig bruge ingame til en jeg spillede rp med. Hvis du virkelig tror så meget på jeg sagde det kan du spørge Kennyboy omkring det, han så hvor rolig jeg tog det i forhold, til de omstændigheder jeg havde med jer 2. Håber du har en bedre forståelse.

 

Mvh

 

//Sam

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.