Hop til indhold
Stavox

måske en AFK timer


Mathias Aka Libris

Recommended Posts

Rolf tror måske det er for lidt tid. 

Da folk nogengange skal gå og derefter komme igen efter måske et kvarter. Så er det da irreterende hvis man er blevet kicket fordi man stod afk i 15 min. Og derefter har mistet sine printere, base, våben osv.

 

//Casper - Stavox -/Admin 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker den bedste løsning er at have en afk timer enabled hele tiden, men at den kun kicker hvis serveren er fuld / næsten fuld. Der er ikke nogen grund til ikke at kunne være afk, hvis serveren har slots nok til alle. Hvor lang tid man må være afk kan f.eks. være baseret på et afk-rep system. Så hvis du ofte er afk, kan du være afk i kortere tid før du bliver kicked.

Eksempel:
Hvis en spiller er afk i 30 min er hans "afk-meter" måske halvt drænet. Hvis han så kun kommer tilbage og spiller i et minut, bliver det kun fyldt en lille smule. Så hvis han er afk i 30 min igen hvis det være tomt, og han vil derfor blive kicked. Det vil tillade spillere at være afk i længere tid, end hvis vi bare laver en generisk timer, så længe de bare ikke er afk hele tiden.

Ved ikke om det er forståeligt det jeg lige har skrevet - det blev skrevet lidt hurtigt ud fra idéen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker den bedste løsning er at have en afk timer enabled hele tiden, men at den kun kicker hvis serveren er fuld / næsten fuld. Der er ikke nogen grund til ikke at kunne være afk, hvis serveren har slots nok til alle. Hvor lang tid man må være afk kan f.eks. være baseret på et afk-rep system. Så hvis du ofte er afk, kan du være afk i kortere tid før du bliver kicked.

Eksempel:
Hvis en spiller er afk i 30 min er hans "afk-meter" måske halvt drænet. Hvis han så kun kommer tilbage og spiller i et minut, bliver det kun fyldt en lille smule. Så hvis han er afk i 30 min igen hvis det være tomt, og han vil derfor blive kicked. Det vil tillade spillere at være afk i længere tid, end hvis vi bare laver en generisk timer, så længe de bare ikke er afk hele tiden.

Ved ikke om det er forståeligt det jeg lige har skrevet - det blev skrevet lidt hurtigt ud fra idéen.

Det lyder som en god idè i burde tilføje option til players hvor de kan skrive en Command og så kommer Afk meteret op.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.