Hop til indhold
Stavox

[Afvist] fejl tast på mus


Mester

Recommended Posts

Hej Stavox. er blevet bannet af ´Marcus´ som jeg desværre kom til at skyde efter jeg var løsladt. stod og snakkede med ham en dag jeg var derinde hvor han gav mig jail (som self var okay) efter at jeg havde skud to betjente fordi jeg var lidt sur over at jeg havde mistet mit job(som indsatsleder). som jeg klarede godt. det kan metro også selv bekræfte. ham arbejde jeg sammen med. var lidt sur den dag efter jeg havde mistet mit job. det er self ikke okay at skyde på andre folk det er jeg indforstået med. så da jeg fik jail blev jeg lidt sur som jeg ikke sku have gjort. er virkelig ked af jeg skød ´Marcus´ det var virkelig en fejl... (GRUND- min mus var ødelagt(ingen undskyldning det ved jeg) så har faktisk været ude og købe en ny mus som jeg også skrev til marcus. fordi jeg ikke ville have det skete igen. er virkelig ked af jeg kom til at skyde ham. var også på vej ind for at købe VIP netop fordi jeg elsker den server så fu*king meget. elsker alle admins og snakker godt med mange af dem.    

(KOMMER ALDRIG TIL AT SKE IGEN)

 

håber virkelig på svar.

fra jer dejlige mennesker inde fra Stavox.

 

 

-MesterMonkey

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.