Hop til indhold
Stavox

[Solved] Admin Klage


EZ csgoboss

Recommended Posts

Det starter med at jeg ville gerne købe Danske Bank inde på jeres server og der en der ejer den og jeg siger til ham om han ville sige til mig vis han sælger dørene. så 2 timer efter så er han blevet raided nogen gange og gider ikke have Danske Bank længer. så er han lige blevet dræbt og går over til mig for at sige at han gerne ville sælge dørene til mig, så kommer der en Admin og spørg fra en normal person og spørg om han bruger dem, ejeren svarer at han skulle til at sælge dem til mig, Admin siger okay og forsvinder, så når hans tid er gået så han kan gå der hen igen ser vi at der er en der har købt dem. så for vi fat på den samme Admin og spørg om hvad der foregår så siger han at døren er blevet købt til nejki som er ham Admin jeg rappotere. så for vi så at vide at nejki har sagt til den Admin vi har snakket med at han skal sælge dørene, så han kan købe dem og det syns vi er lidt fucked. så begynder vi så at snakke med nejki at han ikke bare kan gøre det også siger han at de blev solgt så købte han dem bare og var ligeglad med os. så ******* nejki, og håber du bliver taget væk som Admin.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.