Hop til indhold
Stavox

[Afvist] uban


Kvisten A

Recommended Posts

det er fordi det er noget med en admin sag og at jeg er blevet perm bannet..... jeg var ved at spille og så lige pulslig stod der at jeg var perm bannet for at lyve for admins og propblock og jeg har ikke gjort noget!!!!!.
men det der var jeg har ikke snakket med en admin eller noget!!!!!!!!!!!???

og jeg jeg ville mega gerne spille der inden for jeg syntes det er en mega fed server og gode admins men jeg blev bannet uden grund imens jeg var igang med rp men plz unban mig igen har spare så meget op til en bil jeg ville have :D PLZ

 

mit steam id er STEAM_0:1:27438597
 

håber i får det fixet

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg spectated dig, i det jeg havde fået klager over at du abusede din physc gun til din bil, i det for jeg så at se at du når at dræbe 3 personer. Så vælger jeg at konfronterer dig i det jeg gør det med det samme inden jeg når at sige noget, benægter du og lyver. Og i det du skriver i din unban request at jeg ikke tog fat i dig, det passer ik hev dig op på taget og prøvede at snakke med dig men du blev ved med at benægte og lyve at det var andre der havde proppushede og at din ven er din buddy så det var ham. Jeg kan godt se det er træls at blive perm banned men i det du vælger at tage den handling og dræbe folk med din bil inde i byen, det kan godt være det var dig og dine venner og i sad og hyggede over skype eller noget, men der er folk der tager RP seriøst og ved det du gjorde det ødelagde du det lidt for andre, håber du har en bedre forståelse for at jeg tog den handling imod dig

 

Mvh

//Sam

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.