Hop til indhold
Stavox

[Solved] Unban Request for 2 personer:


Kralley

Recommended Posts

In-game navne: Kralley & Birdman

SteamID: 76561198012253479 (Kralley) og 76561198079719897(Birdman)

Ban Reason: Ødelagde event?

Hvem har banned dig?: Nåede desværre ikke at se navnet, da jeg ikke fik lov til at snakke min sag ud.

Hvorfor skal du unbannes?: Jeg er ked over den ringe service jeg modtog i dag på Stavox. Dette er første gang, da jeg ellers har været tilfreds med jeres server og jeres admins. Jeg deltog i dag i et event, som jeg ikke syntes var informativt nok. Vi blev teleportet ud på denne platform hvor alle fik spawned stunsticks, den eneste meddelse der blev givet ud var "I må ikke dræbe hinanden under eventet, så bliver i banned". Dette troede jeg selvfølgelig, var til personerne nedenunder, da der cirka stod 3-4 mennesker under eventet.

Jeg kan selvfølgelig sagtens se jeres grund til at banne mig og Birdman, men jeg syntes simpelthen ikke der blev givet nok information til dette event. Denne information ville være nødig, da jeg ikke vidste man kunne give skade til folk ved at højre klikke med sin stunstick. Det der irritere mig endnu mere, er at man ikke engang får lov til at snakke sin sag ud, der gik ikke mere end 20 sekunder også var jeg banned, selvom jeg prøvede at snakke stille og roligt med adminen der tog fat i mig. 

Kan godt være det bare er mig der ikke hørte godt nok efter til dette, ellers kreative event. Jeg er dog utilfreds med dette bann og vil gerne unbannes pga. overstående argumenter.

 

-Kralley

Ups har lige set jeg smed det her topic, det helt forkerte sted. Har ingen anelse om hvordan jeg fjerne den igen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Alexander.

Jeg var ikke ude på at ødelægge jeres event, som jeg skrev ovenover syntes jeg det var mega kreativt og spændene! Dog syntes jeg personligt ikke jeg forstod helt ordentligt reglerne, men det er vel helt i orden at jeg forbliver banned. Syntes bare det er trist med denne oplevelse.

 

Du må fortsætte god dag

-Kralley

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Kralley said:

Hej Alexander.

Jeg var ikke ude på at ødelægge jeres event, som jeg skrev ovenover syntes jeg det var mega kreativt og spændene! Dog syntes jeg personligt ikke jeg forstod helt ordentligt reglerne, men det er vel helt i orden at jeg forbliver banned. Syntes bare det er trist med denne oplevelse.

 

Du må fortsætte god dag

-Kralley

btw jeres bann er udløbet ny (unbanned)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.