Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban da en uge er en smule formeget


Gert Ba

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:89182643

Hvorfor skal du unbannes: Fordi jeg umiddelbart både mener at en uge er overdrevet fordi personen som bannede mig ikke kan lide mig, plus at jeg føler det er fuldstændigt sygt at banne for 2x rdm, havde jeg ikke skudt de 2 personer som jeg sagde men du vælger jo hele tiden at afbryde mig, somsagt vis jeg ikke havde skudt dem havde jeg selv blevet skudt. Syntes 1 dag havde været mere en rigeligt, 

 

Håber på at du ville tage dette op med dig selv, også sætte min straf ned.

 

Hilsen gert

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Gert Ba said:

SteamID: STEAM_0:0:89182643

Hvorfor skal du unbannes: Fordi jeg umiddelbart både mener at en uge er overdrevet fordi personen som bannede mig ikke kan lide mig, plus at jeg føler det er fuldstændigt sygt at banne for 2x rdm, havde jeg ikke skudt de 2 personer som jeg sagde men du vælger jo hele tiden at afbryde mig, somsagt vis jeg ikke havde skudt dem havde jeg selv blevet skudt. Syntes 1 dag havde været mere en rigeligt, 

 

Håber på at du ville tage dette op med dig selv, også sætte min straf ned.

 

Hilsen gert

Hej gert du blev banned meget fordi du har været virkelig flabet overofr bland andet boosted og realgoat idag og igår såå det sætter også noget på den sag også at du vælger at lyve som start i casen og jeg var i spectate da du kom der hen og kunne se at du havde løjet og i og med at en weapon checker ikke er truende fordi de ikke rørte dig så det bliver 2 gange rdm

 

så syntes ikke det er helt urimeligt ban du har fået :D hav en god dag 

 

//Nurzhan

Link til kommentar
Del på andre sites

Mate nu ved jeg 100p du ikke stoler på mig, men jeg mente altså dem du mener jeg rdmede som jeg sagde tazede mig, derfor sagde jeg det

 

og derimod mener jeg slet ikke jeg har været flabet da jeg bare er sådan lige for tiden da min mor lige har fået kræft "brystkræft" og ligger lige for tiden på hospitalet, derfor skal der ikke meget til for at jeg bliver skide sur og bliver som du mener en smule flabet

Så derfor håber jeg på en nedsat straf eller lign

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, Gert Ba said:

og derimod mener jeg slet ikke jeg har været flabet da jeg bare er sådan lige for tiden da min mor lige har fået kræft "brystkræft" og ligger lige for tiden på hospitalet, derfor skal der ikke meget til for at jeg bliver skide sur og bliver som du mener en smule flabet

Så derfor håber jeg på en nedsat straf eller lign

Sygdom nedsætter ikke din straf, hvis du ikke kan tale ordentligt får du stadigvæk en straf. Jeg er dog ked af at høre din mor har fået kræft, og jeg håber hun får det bedre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej self er det ikke det, men derfor håber jeg stadig lidt på noget mildere straf da en uge for selvforsvar er meget, plus at vis det var din eller nogle af andres spilleres mødre ville man jo self derfor være lidt mere ophidsede og sur ligesom jeg 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Gert Ba said:

Nej self er det ikke det, men derfor håber jeg stadig lidt på noget mildere straf da en uge for selvforsvar er meget, plus at vis det var din eller nogle af andres spilleres mødre ville man jo self derfor være lidt mere ophidsede og sur

 

Min mor er død af kræft, jeg er ikke særligt ophidsede.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Gert Ba said:

Nej men lige da hun fik det konstateret det, så var du vel?

Var 6 vidste ikke hvad det var.

 

Hvis du forsvarer dig selv med grimt sprog får du et ban og så er det staffen der banner dig, der bestemmer tiden efter hvad han mener er passende.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutes ago, Gert Ba said:

Jamen en uge for selvforsvar, se lige virkeligheden?!

 

 

Nurzhan jeg håber virkelig at du sætter min straf ned, jeg elsker serveren

 

altså hvis du får det nedsat dit ban så kommer du jo bare ind og gøre det samme igen jeg syntes at du lige skal have lov til at køle lidt ned og slappe i 7 dag hvor du har ban så kan du komme ind og være glad sammen med alle andre på serveren igen :D men er trist at høre det om din mor jeg vil sige godbedring og hav en god dag :D

 

Hilsen

 

//Nurzhan

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.