Hop til indhold
Stavox

[Solved] Random bannet


Anton

Recommended Posts

In-game navn: Anton120
SteamID: STEAM_0:0:78448499
Ban Reason: Hej stavox jeg er blevet banned uden grund da jeg stå afk i 30min så prøvede jeg og gå ind på garrys mod og så sto der jeg var blevet banned permenent for rope spam men det mærklige er jeg ikke end gang har spawnet rope da jeg sto afk jeg tænker om der er en der har RPnamet sig som Anton120 og så har i trodet at det var mig. 
Hvem har banned dig?: Jan T
Hvorfor skal du unbannes?: fordi det er random ban 
Link til kommentar
Del på andre sites

In-game navn: Anton120
SteamID: STEAM_0:0:78448499
Ban Reason: Hej stavox jeg er blevet banned uden grund da jeg stå afk i 30min så prøvede jeg og gå ind på garrys mod og så sto der jeg var blevet banned permenent for rope spam men det mærklige er jeg ikke end gang har spawnet rope da jeg sto afk jeg tænker om der er en der har RPnamet sig som Anton120 og så har i trodet at det var mig. 
Hvem har banned dig?: Jan T
Hvorfor skal du unbannes?: fordi det er random ban 

Vi var på serveren da en eller anden begyndte at ropespamme.

 

Eftersom vi ikke kunne finde ud af hvem der gjorde det, fordi jeg ikke havde noget info i log.

Fjernede vi dine props, fordi der var flere der sagde det var dig. Derefter forsvandt alle ropes!

Jeg syntes ikke der er brug for mere bevis, på det var dig.

Du har også brudt flere regler tidligere på serveren, så dit ban bliver ikke ophævet før 3-4 uger.

 

// Jan T \\

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan give dig en chance og sætte dit ban ned til 1 dag! 

hvorfor kan du ikke unbanne mig nu fordi der er ingen grund til det der hvorfor kan stavox teamet ikke tro på deres spillere eller prøver i på at midste spillere? fordi at i har også permenent banned sebtheking hvorfor kan i ikke tro på andre? jeg syntes jeg har været banned i nok tid til at jeg ikke har gjodt jer en skid 

Link til kommentar
Del på andre sites

hvorfor kan du ikke unbanne mig nu fordi der er ingen grund til det der hvorfor kan stavox teamet ikke tro på deres spillere eller prøver i på at midste spillere? fordi at i har også permenent banned sebtheking hvorfor kan i ikke tro på andre?

Jeg tror fuldt på dig derfor er dit ban blivet ændret!

Jeg syntes det er disrespect at du siger vi ikke tror på jer!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

In-game navn: Anton120
SteamID: STEAM_0:0:78448499
Ban Reason: Hej stavox jeg er blevet banned uden grund da jeg stå afk i 30min så prøvede jeg og gå ind på garrys mod og så sto der jeg var blevet banned permenent for rope spam men det mærklige er jeg ikke end gang har spawnet rope da jeg sto afk jeg tænker om der er en der har RPnamet sig som Anton120 og så har i trodet at det var mig. 
Hvem har banned dig?: Jan T
Hvorfor skal du unbannes?: fordi det er random ban 

Topic Closed..... Dynato, John eller Hansi. Gider i at låse den?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.