Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban -SheX


SheX

Recommended Posts

SteamID:  STEAM_0:0:96133515

___________________________________________________________________________________________________________________________

Hvorfor skal jeg have unban:

Jeg fortryder alt jeg har sagt/gjort. Jeg er begyndt at spille rigtig meget og bruge meget af min tid på jeres Rockford #2 server. Så vil være ked af at skulle gå derfra i 7 dage :( 

___________________________________________________________________________________________________________________________

Overstående og informationer

Grund: Kom til at sige sl*k p*k til admin, da jeg var lidt pissed på visse admins, og deres beslutninger, undskyld sproget men jeg siger det bare som det er.

 

Fortryder: Jeg fortryder alt jeg sagde, og undskylder så meget for min opførsel, men som sagt deres valg og beslutninger falder ikke i mine hænder, derfor er det jo stadig ikke okay, at sige det, det ved jeg godt :(

 

Undskyldning: Er meget ked af min opførsel da jeg har spillet rigtig meget inde på jeres rockford-server UNDSKYLD til EDDY o.s.v :(

 

Ban: Jeres valg er ban er fuld forstået kan godt se det ikke var særlig smart gjort. (7 dage.)

 

Jeg håber i ved jeg har lært noget af jeres straf, ellers ville jeg jo ikke lave denne unban request.              /SheX

UPS. Glemte en lille ting, da jeg stod stille, og ikke svarede dig, hvis du altså spurgte om noget.. @EDDY. Var fordi at: Jeg spiller på bærbar og havde glemt min oplader hjemme hos min mor. Så jeg fik lov at låne min fars, men den kan ikke trække med lige så mange ampere, det vil sige at min computer slukker men stadig har tændt mine spil google osv. Da jeg fik skrevet koden og går ind på gmod stod der bare. (Du er blevet bannet. Grund sige.........  

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:96133515

Grund: Kalder admin efter admin sag ''Slik pik''. Vælger derefter at lyve i admincase. Men ankender at han har sagt det.

Navn: SheX

AdminID: STEAM_0:0:22932706 - EDDY [admin]

Unban: 05-11-16 21:38

Banned: 29-10-16 22:38

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutes ago, D1PE - Stavox.com said:

Som jeg ser det. Er du selvfølgelig lidt ked over dine handlinger. Men alle handlinger har en konsekvens.

Den konsekvens blev ban. Men nogle konsekvenser har mulige løsninger. Så når @EDDY Tjekker det her har han jo valget

 

Jeg ved det godt :( @D1PE - Stavox.com, du har ret jeg fortryder det jeg sagde. Vil blive mega glad hvis jeg må komme ind igen, men det er jo op til @EDDY.

Link til kommentar
Del på andre sites

Til Shex

 

Kan ikke lige se hvorfor du skulle sige ''Slik Pik'' til en admin (som er mig). Da vi admins bare passer på serveren. Du skal tænke på, at det vi laver et frivillig arbejde for jeres skyld. Og det takker du ved at sige ''Slik pik'' til mig. Fordi din adminsag ikke går lige efter dit hovedet. Synes det er en umoden opførelse, og direkte ubehøvlet af dig. Sådan skal man på ingen måde snakke til andre inde på serveren. Det gælder på til admins men også dine medspiller.

Bliver også lidt skuffet over dig. Da du vælger at lyve i admin case. Viser bare lidt, at vi ikke kan stole på dig, når det kommer til stykket. Så hvordan skal jeg kunne stole på dig nu. At du er ked af det. Og ikke bare skriver dit unban, for at komme ind på serveren igen?

 

Dit ban bliver nedsat til onsdag den. 02/11/2016. Så håber jeg du har lært af din lektie. At man taler pænt inde på serveren. Og man SLET ikke lyver i admincase.

 

- EDDY

 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutes ago, EDDY said:

Til Shex

 

Kan ikke lige se hvorfor du skulle sige ''Slik Pik'' til en admin (som er mig). Da vi admins bare passer på serveren. Du skal tænke på, at det vi laver et frivillig arbejde for jeres skyld. Og det takker du ved at sige ''Slik pik'' til mig. Fordi din adminsag ikke går lige efter dit hovedet. Synes det er en umoden opførelse, og direkte ubehøvlet af dig. Sådan skal man på ingen måde snakke til andre inde på serveren. Det gælder på til admins men også dine medspiller.

Bliver også lidt skuffet over dig. Da du vælger at lyve i admin case. Viser bare lidt, at vi ikke kan stole på dig, når det kommer til stykket. Så hvordan skal jeg kunne stole på dig nu. At du er ked af det. Og ikke bare skriver dit unban, for at komme ind på serveren igen?

 

Dit ban bliver nedsat til onsdag den. 02/11/2016. Så håber jeg du har lært af din lektie. At man taler pænt inde på serveren. Og man SLET ikke lyver i admincase.

 

- EDDY

 

Tak skal du have @EDDY. Kan godt se det ikke var modent og pænt sagt. Det vil aldrig ske igen. Go' dag /SheX

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.