Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Undban request thurels


Thurels

Recommended Posts

STEAM ID: STEAM_0:0:102775440

 

grund til unban: Jeg elsker at spille på stavox og vil gerne unbannes af to grunde. 1. grund. Jeg blev banned af en grund der ikke var en regl før efter jeg havde "brudt" den. 2. grund. Alle mine venner spiller på serveren og nu kan jeg ikke rigtigt spille med dem, hvilket jeg er lidt butthurt over. Fremover lover jeg at jeg tænker mig om (hvilket jeg ellers syntes jeg gjorde). På forhånd tak, og undskyld min dårlige grammer.

 

lavede ikke RDM eller brød NLR.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Thurels...
Du skriver at du hverken brød NLR eller RDM'ede, hvilket ikke passer.
Du stod og printede/basede nede ved fængselscellerne i pd og skød 3 betjente der kom derned til dig uden grund.
Du brød også NLR ved at gå ned i din base, efter du var blevet skudt af en betjent.

Du skriver også at du tænkte dig om. 
Hvordan er det at tænke sig om, når man efter brud på samtlige regler vælger at disconnecte så snart jeg tager fat i dig?

Du viste ingen interesse i at spille på serveren på daværende tidspunkt, da du brød en masse regler og skred da jeg konfronterede dig med det.

Du vælger at lyve og komme med dårlige undskyldninger i håb om at retfærdiggøre det du gjorde her i din unban request.
Derfor vælger jeg ikke at acceptere din unban request.

// Blob

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.