Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - GreenBerg


Miklo

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jack Mount

Staff ingame navn: Greenberg

Dit SteamID: STEAM_0:1:51378057

Staff SteamID:  STEAM_0:0:57216455

Forklar situationen: jeg ser greenberg lege rundt med stunstick som gangster/tyv han går rundt og bryder NLR og slår NoName med en stunstick der er totalt ude af RP og det gør det være at han er Staff.

Bevis:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er helt fint du laver denne klage men kan du ikke lave den når situationen udspiller sig så man kan huske hvad der er sket?

Kan godt se det er forkert at jeg går og stunsticker ham, men er der noget galt i at NoName og jeg har det lidt sjovt over ts og ingame? Det er jo ikke dig det er gået ud over at vi går og hygger os. Kan på ingen måde se hvordan dit rp er blevet påvirket af denne situation da det kun indebære NoName, Ohmhub og jeg. Det er jo tydeligt at du selv opsøger det ved at blive ved med at stå og filme os istedet for at gå videre og passe dig selv. Så ville dit "rp" jo ikke blive forstyret og NoName, Ohmhub og jeg kunne gå og have det sjovt for os selv.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Greenberg said:

Det er helt fint du laver denne klage men kan du ikke lave den når situationen udspiller sig så man kan huske hvad der er sket?

Kan godt se det er forkert at jeg går og stunsticker ham, men er der noget galt i at NoName og jeg har det lidt sjovt over ts og ingame? Det er jo ikke dig det er gået ud over at vi går og hygger os. Kan på ingen måde se hvordan dit rp er blevet påvirket af denne situation da det kun indebære NoName, Ohmhub og jeg. Det er jo tydeligt at du selv opsøger det ved at blive ved med at stå og filme os istedet for at gå videre og passe dig selv. Så ville dit "rp" jo ikke blive forstyret og NoName, Ohmhub og jeg kunne gå og have det sjovt for os selv.

jeg synes bare at serveren/ejerne skal vide når deres admin løber rundt i RP og bruger noget han af sit admin.. sin stunstick og det er ude af RP og det er meningen at admin skal lave RP ikke skabe FailRP :)

 

Og Folk siger op til dig så skal du lige som ikke bryde reglerne 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, AWESOME MAN said:

jeg synes bare at serveren/ejerne skal vide når deres admin løber rundt i RP og bruger noget han af sit admin.. sin stunstick og det er ude af RP og det er meningen at admin skal lave RP ikke skabe FailRP :)

 

Vi vælger jo selv om vi vil lave rp eller sidde og vente på cases. Vores admin job går ikke ud på at lave rp men at hjælpe andre spillere. Rp er bare en ting der er udover staff jobbet hvilket er fedt at have. Kan godt se at andres rp er blevet ødelagt og vi skal nok lade være med at "have det sjovt" sammen med andre.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Greenberg said:

Vi vælger jo selv om vi vil lave rp eller sidde og vente på cases. Vores admin job går ikke ud på at lave rp men at hjælpe andre spillere. Rp er bare en ting der er udover staff jobbet hvilket er fedt at have. Kan godt se at andres rp er blevet ødelagt og vi skal nok lade være med at "have det sjovt" sammen med andre.

det kan godt være det var sjovt men folk vil være dig og så gør de det samme og så for de ban 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi giver da ikke ban for dette medmindre de bliver ved efter de har fået en advarsel. Kan godt se at jeg har lavet en fejl ved at gøre det i nærheden af andre det skal jeg nok tage på mig. Men kan ikke se at der er noget galt i at have det sjovt det gør andre da også? Vi tager heller ikke fat i andre når de har det sjovt kun når vi får klager over det eller vi kan se at det er over grænsen.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Greenberg said:

Vi giver da ikke ban for dette medmindre de bliver ved efter de har fået en advarsel. Kan godt se at jeg har lavet en fejl ved at gøre det i nærheden af andre det skal jeg nok tage på mig. Men kan ikke se at der er noget galt i at have det sjovt det gør andre da også? Vi tager heller ikke fat i andre når de har det sjovt kun når vi får klager over det eller vi kan se at det er over grænsen.

det kan godt være men det kan være at de gør igen for at være som dig men sim senior admin det kan ikke passe

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis de gør det efterfølgende er det jo et valg de selv tager. Og jeg har jo nu fået "advarslen" som andre også får og det sker jo så selvfølgelig ikke når vi er i nærheden af andre spillere.

 

Så kan ikke se hvad du ellers vil have ud af den her klage.

For det er det samme vi ligger og køre i.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Greenberg said:

Hvis de gør det efterfølgende er det jo et valg de selv tager. Og jeg har jo nu fået "advarslen" som andre også får og det sker jo så selvfølgelig ikke når vi er i nærheden af andre spillere.

 

Så kan ikke se hvad du ellers vil have ud af den her klage.

For det er det samme vi ligger og køre i.

Ja men du burde ikke komme af sted med det her så skal du aldrig bare banne/jail folk for failRP for du FailRP'er selv

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, AWESOME MAN said:

Ja men du burde ikke komme af sted med det her så skal du aldrig bare banne/jail folk for failRP for du FailRP'er selv

 

Tror ALDRIG vi har banned nogen andre for at "trolle" rundt sådan der, da det ikke rigtigt gik ud over andre. Som Greenberg også selv siger, har det på igen måde ødelagt dit RP, og du har selv valgt at stå og kigge på det.

 

Udover det, kan jeg godt se der var et lille problem i dette, men dog ikke slemt. Da dem som det er sket på ikke har klaget, så syntes jeg det er mærkeligt du gør det, da de ikke rigtigt har haft intentioner på det. Som vi plejer at sige. Hvis du ikke har noget med det at gøre, så lad vær med at gør noget ved det. Undtagen lige hvis det er noget rigtig slemt som dette ikke var.

 

Hvis klagen her var for at gøre Jimboe opmærksom på "problemet", så skriv til ham i stedet for at lave en klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.