Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - AP8LL0


Shangka

Recommended Posts

 

Ingame navn: AP8LL0
 

SteamID:  STEAM_0:0:49296989
 

IRL fornavn: Marius
 

Alder: 14 Men opfører mig som en der var ældre

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Har haft admin/head admin på nogle par servers i csgo,css,tf2 og selfølgelig gmod og de fleste af dem har haft rigmelig mange spillere på så har en del eafaring med at holde styr og håndtere på mange spillere.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg syntes at jeg skal have administrator fordi at jeg har styr på at være admin. Jeg bliver ik påvirket af folk hvis de sviner mig til og jeg snakker på en ordenlig måde og behandler folk godt.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Har en del eafaring med ULX menuen og kan hjælpe andre med at lære den hvis der bliver brug for det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg syntes selv at jeg er rigmelig god til at formulere mig skriftligt og mundligt.

Bruger kun mic medmindre at der er en som skriver til mig i ooc.

 


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

 

Hverdagen: 08:00 til 03:00 eller en døgner hvis der bliver brug for det er.

 

Weekenden: 09:00 til 04:00 eller døgner hvis det er.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Går normalt i 8 klasse men lige pt går jeg ik i skole af personlige grunde. Jeg er en meget moden person af min alder.

Jeg er en meget kold person så intet påvirker mig og kritik elsker jeg. Ved ik hvad i ellers har brug for at vide;/.

Jeg vil hellere være admin on duty end at spille rp.

 

 

Jeg kan godt finde server navne/billeder hvis i har brug for at vide det;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.