Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning DanseManse


DanseManse

Recommended Posts

Ingame navn: DanseManse AK81

 

SteamID: STEAM_0:1:65257658

 

IRL Navn: Dannie Bertelsen

 

Alder: 16 bliver snart 17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg har været admin/staff på en anden gmod server som hed bandit men de har så skiftet navn som jeg ikke ved hvad hedder, så har jeg haft min egen Minecraft server men det lukket hurtig ned for jeg havde en ven som solgte admin på den for penge så det blev hurtig lukket ned.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg har prøvet det før med at have mange mennesker inde på den server som jeg var admin/staff på det var lidt hårdt men stadig sjovt at hjælpe nye og hjælpe andre mennesker og jeg ved godt at jeg har lavet mange dumme ting inde på Stavox men det ville jeg også lave om for det er sku også en af de bedste danske server gmod har.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja det har jeg fordi jeg har været admin/staff på en gmod server som hedder bandit men det har så skiftet navn og det var jeg ikke hvad er nu så der var der ´´!menu´´ så kunne man gå ind under ting for at jail folk eller fryse folk men hvis det er noget andet på Stavox så ville jeg prøve hurtig som muligt at lærer dem.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: ja jeg er født og opvokset i Danmark,  jeg kan skrive flydende dansk ville jeg ikke lige sige for kan godt være nogle stavefejl engang imellem det er ikke tit.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Hverdage ved 13:50 og er cirka hjemme ved 14:10. lørdag ved 11:00 til 2/3 stykker om natten. søndag ved 11:00 til 22:00.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: jeg går i 10 klasse så man får ikke rigtig sådan mange lektier for. og hvis man snakker med mig så siger jeg et eller andet random bare fordi jeg er random  men i 10 klasse skal man også til prøver ligesom i 9 klasse så når den dag sker ville jeg prøve at spille så meget som jeg kan, har også gallesten hvis i ved hvad det er det er en der hjælpe med at fordøje dit mad så hvis jeg spiser for meget fast food så kommer der mange sten inde i den der gallesten også hedder det et gallestens anfald.

 

 

Hilsen DanseManse

 

 

 

                                   

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.