Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning Casper


Casper Hede

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Nordstrøm
SteamID:  STEAM_0: 0: 125.337.654
IRL Fornavn: Nordstrøm
Alder: 12 SNAr 13

Har du previously experience with administrative job i et spilcommunity ?: ja Lidt

Hvorfor should du be a part of personale-teamet? Hvorfor er du blot qualified ende other Ansøg ere ?: Remix snydes på JEG must be because JEG  is on every day and JEG ville help   for Na de skriver   the  personale and will gører stavox gud Rigtig god 

Har du knowledge and / or previously experience with ULX ?: hved not havde ULX is with will gerne vide the

Synes du themselves du er god the på formulere grave Written, both as mundligt? Bruger du often larmen mic ?: JEG Bruger min mic heletiden and ja JEG er god 

På Hvilken tid of day has du the opportunity to be in? Har du example. only the opportunity to be in i weekenden ?: nej ca. 15: 30- 21:00 mænd JEG should jo Spise on an tids punkt the Tager ca. 45 min 

Anden relevant information about grave, du think we must vide:? Remix can Gør stavox Beder 

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.