Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin Ansøgning - GuZZi


Juan Cena

Recommended Posts

Ingame navn: 

Mit navn på stavox serveren er BuCkEt GuZZi.


SteamID: 

STEAM_0:1:117222716 her er mit steam id.


IRL fornavn: 

Jeg hedder Gustav irl men jeg bliver nu meget kaldt for Gusse.

 

Alder:

Jeg er 13. Jeg har fødselsdag den 16/01 Som nu er i Januar måned så der er ikke så lang tid til at jeg fylder 14 år.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har været admin på måske to serveren jeg kan ikke huske hvad nogen af servene hed. Serverne var en darkrp som slet ikke var populær fordi det bare var en af mine gode venner der ejede den. Men så var jeg os Mod på en starwars rp den var heller ikke kendt, der spillede cirka 10-15 stykker hver gang jeg var på så det var nok ikke noget rigtigt specielt med de admin jobs som jeg har haft i min gmod tid.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg kender til alt det med ulx. Jeg er lærerig og meget nysgerrig for at lære nye ting i ulx som jeg ikke kender. Jeg kan godt klare pressede situationer. Jeg er en stille person men jeg kan stadig godt klare pressede situationer og jeg kan os tale hvis der en der råber grimme ord af mig.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har gode erfaringer med ulx fordi det var der på begge servere som jeg spillede på. Hvis der er noget nyt i den ulx som Stavox bruger så kan jeg nok godt lære det meget hurtigt. Jeg lærte alt med ulx som jeg kender lige nu af mig selv.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes da selv jeg er god til at formulere mig skriftligt det kan være nogle personer har en anden mening end jeg har mig selv. Jeg har heller ikke nogle problemer mundligt. Jeg bruger selvfølgelig min mic hele tiden. Jeg skriver aldrig i chatten undtagen når det har nået at gøre med advert/ooc. Jeg har os selv købt en studie mikrofon som hedder en T.Bone Sc 440. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har tid fra kl 16:00 alle dage undtagen Fredagen hvor jeg har fri kl 13:30 og så er jeg cirka hjemme kl 14:00. Jeg har os aktiviteter om Mandagen og Torsdagen fra cirka omkring kl 19:00 til kl 20:00. Hvis der noget med familie noget foreksembel en fødselsdag eller begravelse så kan jeg se når jeg kan komme på. Og jeg har os fra jeg står i weekenden til når jeg gider at gå i seng. Jeg går cirka i seng omkring kl 00:30.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej jeg har ikke noget specielt mere i burde vide om mig men i kan selvfølgelig spørge ind til mange ting.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.