Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban Request


Vinz

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:51693031

Hej jeg blev bandet idag for at brydde 3 server regler, Jeg er enig i at det var dumt af mig, men jeg synes ikke at jeg fortjener perma ban. Hvis min ban ville blive nedsat så ville jeg ikke bryde reglerne/regler igen. Jeg kan virkelig godt lide at spille på serveren, så jeg håber jeg bliver unbanned, Jeg købte også vip for at støtte serveren. Jeg synes at "Mute"(Adminen) var lidt for "aggressiv" med banden. Jeg synes han overdramatiseret sitiutionen. Han gav mig ikke en chance til at forklare hvad de havde gjort.8ab60e5d0cc0be2dbcdeb074a9381c22.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:51693031

Grund: fjerner sine keypay når han bliver raide og han selfsupply nlr køber et våben og draber en med det

Navn: DB Vinz

AdminID: STEAM_0:0:69902174 - Mute [junioradmin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 23-10-16 22:58

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, ★ Mute ★ said:

hvad er grunde til du gør sådan noget på serveren du viser bare du ikke vel spille stavox.

 

Reply Jeg hved ikke hvorfor jeg gjorde det men, jeg synes stadevik ikke jeg fortjæner perma ban

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Vinz said:

Reply Jeg hved ikke hvorfor jeg gjorde det men, jeg synes stadevik ikke jeg fortjæner perma ban

Hvis du ikke engang ved hvorfor du gjorde det, så er du jo bare en af de der trolls som bare gør det for at gøre det, sådan som jeg ser det er perm helt fint, også for den grund du fik.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 hours ago, ★ Mute ★ said:

hvad er grunde til du gør sådan noget på serveren du viser bare du ikke vel spille stavox.

 

Reply Jeg hved ikke hvorfor jeg gjorde det men, jeg synes stadevik ikke jeg fortjæner perma ban

 

 

Jeg gjorde fordi jeg havde brugt omkring 100k på gunsne der lå in shipmentsne

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, ★ Mute ★ said:

Det kan godt være du brugte 100k på det men det giver dig ikke grund til at brude regler 

 

Nej det gør det ikke men, jeg synes stadevik ikke jeg fortjæner en perm ban, det jeg gjorde

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.