Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] D1PE'S Staff ansøgning


MaczTV Stavox.com

Recommended Posts

Ingame navn: D1PE

-
SteamID:  STEAM_0:0:68648618

-
IRL Navn: Marcus

-
Alder: 14

-

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja jeg har massere af erfaring. Både angående nye og gamle servere. Populære og upopulære

Men det har altid været lige fedt. derfra har Jeg haft rank's som indeholdler. Trial-mod - Mod - Admin - Superadmin Jeg har haft alting. Så derfor kender jeg commands. Hvordan man skal være Hvordan foregår et sit sit arbejde Osv.   Her er et par af serverne jeg har været staff på. Equinoxserver 1-2 // ZreakRP // ZombroRP 1-2 // Sokkegaming // Appleville (engelsk) // FusionRP // DanskeGamere

-

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg følger reglerne samtidig er jeg retfærdig, og i et admin case, er alle personer lige.

Jeg er hurtig til at give responds

Jeg kan været på Cirka hver dag efter jeg har fået min nye PC.

Jeg har været staff en masse gange. Så kan sagtens finde ud af det :D

Jeg kan holde hovedet koldt. Under dumme situationer

Jeg er ikke en hvor min vrede kan rende ud som vand og gå ud over uskyldige personer

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja massere jeg har jo somsagt været staff på en masse servere. + Så har jeg jo 1800+ i GMOD

-

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja er fuldt ud dansker. Bruger altid min mic hader ikke at bruge den

-

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan være på i hverdagene mandag- torsdag fra klokken 15:30 til 22:00

Fredag fra 15:30 til 01:00 eller mere/mindre

Lørdag til fredag 10:00 eller 12:00 til 01:00 eller mere/minde

Ferier er det forskelligt det kommer jo an på. Hvad jeg skal så der er det nok 10:00 eller 12:00 til 00:00 + Mere / mindre

Så kan der forekomme fejl et par gange. Men det er hvis jeg skal noget IRL

-

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: ikke andet end tak for at læse min ansøgning håber i kunne lide den :D 

Jeg har haft en masse on-off pauser det er mest fordi det er blevet kedeligt det samme hver dag Komme hjem lave base købe printere miste eller beholde dem. Til sidst Mister du bare interessen det er også derfor. Jeg ansøger!

#STAVOX4TOPSERVEREU

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.