Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning


Goddag

Recommended Posts

Ingame navn: Goddag
SteamID: 

copy to clipboardSTEAM_0:1:43778085
IRL fornavn: Gustav
Alder: 16

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: jeg har været mod på stavox før, så blev jeg banned. Jeg er også admin på SantosRP,. Jeg var en god mod på Stavox, tror at en af jer kan være enige i det

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har været mod før på stavox, og er admin på SantosRP (Som er en meget seriøs arma ligende server). Jeg elsker også mikkels server, savner den

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kender godt ULX, bruger nu primært servergarud 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: jeg bruger min mic til at tale med, kan godt tale dansk

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Kan være på det meste af dagen når jeg ikke går i skole

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har været staff hos jer, men blev banned. Tror jeg er unbanned, har ej været inde og kigge

Tak for jeres tid

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.