Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning


jens hansen

Recommended Posts

ingame navn: Jens hansen
SteamID STEAM_0:1:92915047
IRL fornavn: Viktor
Alder: 15 ÅR

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Har været admin på 2 andre servere som havde 20 til 35 spillere online konstant, så har en del erfaring med at håndtere mange mennesker på en gang.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg mener jeg skal være medlem fordi jeg har erfaring som admin og jeg er god til at holde hovedet koldt selv om folk kan finde på at kalde dig alt muligt unødvendigt pga. frustrationer.

Jeg taler altid ordenligt til folk og behandler dem som jeg gerne selv vil behandles.

Jeg kan godt håndtere mange ting på en gang og som sagt ordner jeg det gerne så alle går fra stedet i godt humør.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har en del erfaring fra de andre servere, og det er kun 3 uger siden CA, men burde meget gerne huske det basale og jeg er frisk på at lære det hvis det er.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Er god til at formulere mig både skriftligt og mundtligt.

Bruger mest af alt min mic da det er nemmest at formulere sig gennem den.

skriver kun ingame hvis det er jeg er igang med at snakke med en anden, ellers så bruger jeg altid min mic.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Går i folkeskole, men har tid omkring klokken 15 til 20 (kommer an på om jeg er ved min mor eller far).

Har også tid i weekenderne med mindre det er jeg skal noget, men er på en hel del.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: nej men i må gerne spørge vis i vil.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.