Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Ansøgning - Dinozzo.


Dinozzo

Recommended Posts

Ingame navn: Dinozzo
SteamID: STEAM_0:1:29527432
IRL Navn: Andreas Skov Nielsen
Alder: 16 - 17 D. 8marts.
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Har mange erfaringer med mod/admin, og så er jeg meget aktiv på Stavox, og så vil jeg gøre alt for at serveren forbliver en god server :)
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Jaer, kender det hele! 
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja, det kan jeg.
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: At jeg er aktiv på jeres server, og at jeg har mange erfaringer i gmod (5,837 timer)
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja det har jeg, også været server owner :)
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Altår jeg har har været mod/admin på mange forskellige servere, og det er gået fint. Har også selv haft server osv.
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg er en 16årig dreng, som bor på falster, i min fritid arbejder jeg, og så rygge druk i weegenterne, man er jo 16år, haha. Stille og rolig, snakker pænt til folk, hvis de selv har en pæn tone. Kan dog godt komme op i det røde fælt, men der skal meget til D:


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg ville give spilleren permban, men hvis han er en aktiv spiller og ikke en som laver lort heletiden, vil jeg give ham en weekend, til at tænke over hvad han har gjort.

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Jeg vil starte med at give ham han warning, og hvis han bliver ved vil jeg give ham jail.

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Jeg vil sige til begge personer at de skal lade hinanden være, og hvis de ikke gør det, vil jeg mute og gagge dem.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg vil kontakte en højre ranket en mig selv, som nok banner ham perm, for trusler.

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Jeg vil prøve at få personen til at skifte job, og hvis han ikke vil gøre det, skifter jeg hans job til citizen, og giver ham derefter en warning, og hvis personen gør det nogle timer efter, vil jeg banne ham i nogle timer.

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Jeg vil starte med at tage en snak med Hans, hvor af jeg så vil sige at han skal læse reglerne, og hvis han ikke gør det (Gør det samme igen) så vil jeg jaile ham i nogle minutter, hvor han så kan få læst motd.

- Dinozzo.
 
Link til kommentar
Del på andre sites

 

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: At jeg er aktiv på jeres server, og at jeg har mange erfaringer i gmod (5,837 timer)

Der er mange andre ansøgere, som også er aktive og har mange timers erfaring i Gmod. Du må meget gerne tilføje mere til dette punkt. Evt. om du er god til, at håndtere stressede situationer, og den slags.

Link til kommentar
Del på andre sites

Glemte at skrive tilbage. 

 

Måske noget mere fyld på disse 2 spørgsmål: 

 

"Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?"

"Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?"

 

Hvis du får noget mere derpå kan du sikkert få et +1 af mig. 

Ellers er du en god spiller, spiller/snakker ordenligt. 

 

Men stadig Neutralt Rep lige pt.

 

//Casper -Admin

Link til kommentar
Del på andre sites

Vil jeg gøre Dave og Casper :)

 

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: At jeg er aktiv på jeres server, og at jeg har mange erfaringer i gmod (5,837 timer)

- Jeg har en pæn tone overfor players, og somsagt har jeg mange aferingere i gmod og servere, og jeg har været admin på jeg ved ikke hvormange servere.

- Er gode venner med de fleste admins (vil jeg mene)

- Jeg er tit på om natten, hvor der tit ikke er så mange admins på.

- Bryder ikke reglerne.

- Er meget aktiv på serveren.

- Vil selv mene at jeg er en god spiller.

- Er god til ULX commands osv.

Og så er jeg god til at holde styr på tingne.

 

-Dinozzo

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.