Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning- TheDanishKiller


TheDanishKillerDk

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: TheDanishKIller

 

SteamID: STEAM_0:0:72867059

 

IRL fornavn: Benjamin

 

Alder: 16 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Ja, Jeg har været SuperAdmin på Arma 3 RP server som er lukkede. Jeg var admin i 4 eller 3 år kan ikke huske det jeg har også været mod på en mincraft server i 2 til 3 måneder, Så var der ikke så nogen der kom ind. Har også været på Csgo jail som HeadAdmin som så er op i nu hedder gamsone og en rust server men det to kun 1 måned så var den ned der var jeg junior admin. og en gmod server for lang tid tilbage.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal vælge mig fordi jeg tager Rp maget særiøst og kan godt golde til at blive svidet til. Har jeg prøvet op arma 3 så mange gang. Lige maget om de er min venner familie medlem så kan jeg godt ban dem hvis det er så nødvendigt. snakker pænt til alle lige maget vad dan de taler til mig kan godt gå lidt af hvor jeg siger nogen bande ord... men det sker ikke så tite så skal det være noget om min familie en som er død eller noget så ja.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja hved nå jeg få mod eller admin på en gmod server skal man første skive Bind "Key" xgui 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg er dansk taler dansk og skiver dansk. Er godt til at snakke, og skrive engelsk

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Hverdage 15:40 - 20:00 nogen gang 21

Manddag 13:45 til 20:00 eller 21 

Onsdag er jeg til gokart der kan jeg ikke

tirsdag 15:40 til 17:35

Lørdage ca. 12:00 - 22:00

Søndage ca. 12:00 - 21:00

lige uger

uglige kan jeg

Lørdag: 8:00 til 22:00

Søndag 8;00 til 21:00 eller 20;00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg gå i 9 klasse er gokart køre. Min far er ind i politiet så det er nok der jeg gå hen også. Elsker US det er en drøm om at bo i USA en dag. :) Hilsen Benjamin

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.