Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Hej :)


TheDanishKillerDk

Recommended Posts

Ingame navn: TheDanishKiller
SteamID: STEAM_0:0:72867059
IRL fornavn: Benjamin
Alder: 16 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja csgo minecraft arma 3 arma 2 rust 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har være mod admin co owner på så mange sever har 4 år som admin på Arma 3 og 2 til 1 år på de ander. Vil hjælp server så godt som jeg kan og som straff hved jeg godt vad dan man skal være for andre. Jeg vis min god side og tag alt med et smil. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej dsv skal jeg nok lære 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Bruger min mic :) oft

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: all dage some mulighed 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Jeg er en stille og rolig fyr som takler alle situationer rolitg, det vil sige at der skal rigtig meget til for at jeg hæver min stemme. kommer fra KBH har spilet siden jeg var 10 der kom jeg en i straff ting og det er glad for jers sever håber i har en god dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.