Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning


JonaS

Recommended Posts

Hej jeg hedder Jonas.

 

Mit SteamID er : STEAM_0:1:54395478

 

Jeg hedder Jonas i IRL.

 

Jeg er 14 år gammel.

 

Jeg har meget erfaring med ULX kommand, da jeg har været admin.

 

Jeg er fuld dansker og kan også skrive dansk.

 

Jeg har været admin på flere servere får.

 

jeg har været admin på 4 servere før, men alle lukkede.

 

På første server jeg blev Staff/Admin var jeg prøve admin i 2 dage hvor efter de satte mig op til fuld admin fordi jeg hele tiden lavede de admin sager som de andre ikke gad.

 

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?:

Jeg ville banne/perm ham for mass rdm.

 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:

jeg ville jail ham i 300sec/5min.

 

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?:

Jeg ville gagge begge.

 

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:

jeg ville omgåene gå til manager, da jeg ikke skal tage den sag når jeg kun er mod.

 

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:

Jeg ville sige han skulle lave sit job navn om, eller han eller ville få ban.

 

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?:

jeg ville jail ham i 300sec/5min

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.