Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøning


Miklo

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Jack Mount
SteamID: STEAM_0:1:51378057
IRL fornavn: Emil
Alder: 12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: jeg har Admin Headadmin og superadmin erfaring på flere server

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Jeg vil være staff fordi jeg har spillet meget på jeres server og vil gerne hjælpe med jeres problemer med severen altså hvis der er nogen ellers vil jeg bare hjælpe med at holde serveren stand

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg ved ikke så meget om ULX meeen vil meget gerne lære noget hvis har tid eller vil lære mig det

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg kan tale og alt sådan noget skriv kun hvis min bror larmer

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan være på hver anden weekend 9-10-11kl til 22:30 og i hver dagen 5:30 til kl8:30-9 stykker

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: det kan godt være jeg har være bannet et par gange men hvis jeg bliver admin skal jeg nok tag mig sammen og læse reglerne

jeg kan godt blive stresset men det er kun hvis folk lyver men det er meget sjældent:)

----------------------------

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.