Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Moderator Ansøgning!


Defekted

Recommended Posts

Ingame navn: Infected
SteamID: STEAM_0:0:48776689
IRL Navn: Magnus
Alder: 14
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Jeg har tidligere været Moderator på Stavox og opstod der ingen problemer omkring mig. Efter server-reboot tingen (som jeg ikke er sikker på hvad er, da jeg holdt pause fra Garry's Mod) var jeg ikke Moderator da jeg joinede, da i åbenbart har fået nye ejere. Jeg har været god til problemløsning og jeg ser på situationen og ikke så meget personerne involveret. Det er ligegyldig hvem du er, hvis man bryder reglerne får man den straf man skal have.

Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja, selvom jeg stadig har små problemer her og der. Det kan jeg nemt vende mig til.
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Jeg er født og opvokset i Danmark, så ja, nemt.
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Jeg syntes selv jeg har en god kommunikation med andre folk. Jeg kender mange folk på serveren, og jeg har ikke nogle personlige problemer med nogle derfra. 
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja, som sagt, fra den gamle server. Ellers har jeg haft Administrator-erfaringer fra Minecraft servere (ikke mere).
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Jeg har været Administrator i en god måneds tid på en server, men den lukkede desværre. Jeg har været Administratorere på adskillelige Minecraft servere, hvor dumt det end lyder.
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Mit navn er Magnus, jeg spiller (alt for meget) Garry's Mod. Jeg elsker spil med simulation, selvom jeg for det meste spiller for sjov.


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Stakkels Hans Peter ville ende med at få en uges ban, da MassRDM er stort brud på reglerne. Hvis han kommer tilbage og gentager, ville han jo så blive Permbannet.

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Jeg ville se på situationen, fortælle ham hvorfor han ikke må gøre det og så stopper han forhåbenligt. Hvis han gentager, bliver jeg nød til at jaile ham. Hvis han endte med at dræbe nogle ved teknikken, ville de selvfølgelig få refunds, hvorefter de så kan raide igen.

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Jeg vil få dem begge op på et tag eller et andet utilgængeligt sted. Derefter ville jeg forsøge at få dem til at slappe lidt af, hvorefter jeg så kan analysere situationen. Hvis alt ender godt, hvilket det sjældent gør, kan jeg lade dem begge gå med advarsel. Hvis det går dårligt og de råber af hinanden efter jeg har sat dem fri, må jeg gagge dem i en bestemt periode.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg vil hurtigst muligt skaffe hans SteamID, da han ikke kan ændre det. Derefter ville jeg permbanne ham, hvorefter jeg så vil komme i kontakt med ejeren og give ham den nødvendige information, hvis det skulle ske at Hans Peters trussel var rigtigt, dog den nok ikke var.

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Jeg ville forklare overfor ham hvorfor han ikke skal hedde det og hvorfor nogle folk kunne være fornærmede eller frastødte overfor det. Hvis ikke han ændre hans navn må jeg demote ham, hvis han gentager det bliver han bannet i en god time.

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Jeg vil forklare til ham at han kun må raide en base hver 5 minut. Hvis han forsætter sin opførsel, må han blive straffet ved 1 times ban.

Note: Jeg ville ikke fortage et Permban uden ejeren eller en højere admins tilladelse, og hvis jeg bliver nød til at gøre det "in the heat of the moment" vil jeg altid kontakte ejeren for at finde ud af om bannet skal veligeholdes.

 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.