Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban


ChickenmannDK

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:77251814

Hvorfor skal du unbannes: Jeg er blevet bannet fordi jeg var i jail. Jeg var i jail fordi min lyd på min pc forsvandt ,så jeg kunne ikke høre politiet ved en kontrol ved en tunnel . De talte til mig, men jeg kunne ikke høre det.  Da jeg ikke kunne høre det, turde  jeg ikke svare. Håber i vil unbanne mig, det er min ynglings server,  jeg spiller på den hver dag med mine venner. Jeg er virkelig ked af det. Jeg håber i vil unbanne.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

Jeg føler ikke rigtig at jeg har fået et reelt svar på min sag. Jeg sidder her med mine forældre og min onkel. Måske er jeg meget utålmodig, men hvad er status?

Jeg er som sagt meget ked af hvis jeg kom til at skyde dig. Og jeg vil gerne love at det ikke kommer til at ske igen.

Det er min ynglings server, samtidig spiller alle mine venner på den. Så jeg savner virkelig at spille på den.

 

Hilsen Nikolaj 10 år

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.