Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban da jeg føler det er uretfærdigt


Gert Ba

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:89182643

Hvorfor skal du unbannes: Fordi jeg ikke syntes det er retfærdigt at banne fordi at jeg skyder 3 personer som tydeligvis står og truer mig på livet, det blev kaldt rdm som jeg slet ikke forstår da de står og gunpointer mig og siger "Gå ud af gunstoren eller du bliver skudt"  jeg når så at købe mit våben og løber de følger efter hvor jeg høre en af dem sige til vagten at han skulle skyde mig og derfor reagere jeg hurtigt og skyder alle 3,

 

Håber rigtig meget på et unban da jeg syntes det er forkert at banne for at skyde andre som man gør i selvforsvar 

 

 

- Med venlig hilsen gert :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej GERT

 

Hørte de andre og 2 af dem var RDM.

Der imod bedte jeg dig om at stå stille 1 enkelt sted 2 gange hvor du blev ved med at gå væk fra stedet af.

 

Forstår ikke hvorfor du siger de truede dig når det kun var den ene og der var kun 1 med våben fremme.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

Jov selvfølgelig skulle jeg have blevet stået stille, men stadig skød jeg dem i selvforsvar. Tror vist 2 af dem havde det fremme også den sidste måske ikke, men stadig var det jo i selvforsvar, da de havde skudt mig vis ikke jeg skød dem :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.