Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban


Hermann Hørmer

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:66080416
 

Hvorfor skal du unbannes: Jeg ved ikke hvorfor jeg er blevet banned kan ikke huske det da jeg har været banned i et år og et halvt. Kan i ikke check op på det fordi
jeg vil rigtig gerne ind og spille på jeres server igen, jeg har nok gjort noget meget dumt efter jeg har perm ban. Men nu er der gået et år og et halvt, jeg lider
bare ved at se alle spiller inde på stavox, når jeg ikke kan. Jeg undskylder meget for hvad jeg har gjort. Jeg vil opføre mig ordenligt, jeg har tænkt meget over 
hvad jeg har gjort, men det er så lang tid siden. Jeg undskylder meget dette vil ikke ske igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det føles som 1 år og et halvt. Og så har jeg stået for at hacke, jeg undskylder meget for hvad jeg har gjort, så hvidt som jeg husker har jeg aldrig
ddoset og det vil jeg aldrig da det er ulovligt. Så jeg kan kun have brugt wall hack eller aimbot. Jeg unskylder meget ,jeg vil starte fra bunden af uden nogen form for snyd.
Jeg savner jeres server, bare giv mig en chance ikke fordi jeg vil hævne mig men fordi jeg savner at spille inde på jeres server hvor der altid er godt humør. Jeg lider bare ved at
tænke hvor sjovt andre har det. Jeg har fortrudt alt hvad jeg har gjort.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.