Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning om mod


Slask /✪/

Recommended Posts

Ingame navn: Sletten

Steam ID: STEAM_0:1:103293834

IRL navn: Frederik 

Alder: 15

Hvorfor skal vi vælge dig som moderater?: I skal vælge mig som moderater, fordi jeg har styr på de fleste regler. Og i skal vælge mig fordi jeg har god erfaring som mod, har været mod inde på ExorKreez, og har selv Vip inde på jeres server. Jeg har også godt styr på reglerne, fordi at jeg er meget gode venner med en af jeres admins. I skal også vælge mig fordi at jeg er online 4-5 timer i hverdagen og 6-10 timer i weekenden.

Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja jeg har god erfaring  med dem fordi jeg har været mod inde på ExorKreez, og fordi jeg har en ven som admin.

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Jep, jeg er 100% dansk, har boet i danmark i 15 år nu. Har dog en rimelig lys stemme, men det er nok det eneste der trækker lidt ned.

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Det er nok at jeg har god erfaring med commands, og vil selv mene jeg er god til at hjælpe folk. Jeg er nok også meget kvalificeret end andre fordi jeg netop spiller så meget herinde.

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja som sagt har jeg været mod inde på ExorKreez. Og kender næsten alle commandsene, og jeg ved hvordan man hjælper andre på en god måde.

Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Mine erfaringer fra serveren, er nok mest at jeg kender ULX commandsene, fordi at det er stortset det samme som inde på jeres server, og jeg ved hvordan man skal tage sig af de fleste fejl andre laver. Jeg var mod i ca 3 måneder og så lukkede serveren. Det var en meget kendt dansk server, hvilket betyder jeg er klar på de fleste svære situationer.

Eventuelt lidt info omkring dig selv: Til dagligt går jeg i skole, jeg går i 8 klasse. I fritiden arbejder jeg i spar, ellers spiller jeg computer :) 

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Det første jeg vil gøre er nok at freeze ham, derefter vil jeg høre hvorfor han gør de ting som han gør. Og hvis han er ny, vil jeg give ham et kick, og hvis han bliver ved, så permbanner jeg ham. 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Det første jeg vil gøre er at spørge om han har læst reglerne, hvis han siger nej. Vil jeg hjælpe ham med at finde dem, derefter vil jeg nok slaye ham, og returne våben for dem som blev dræbt. Derefter vil jeg lade dem som blev dræbt raide videre.

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Jeg vil starte med at spørge indtil hvorfor de står og sviner hinanden til. Hvis det bare er nogle som er inde for at irretere, vil jeg nok kicke dem. Hvis ikke, vil jeg mute dem begge i 10 min, og hvis de gør de igen kicke dem.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg vil permbanne hans ip, og hvis det var for sjov, vil jeg banne ham i 1 dag.

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Jeg vil nok spørge hvorfor han har skiftet navn til det, og så vil jeg nok bede ham om at skifte det ellers vil han få kick.

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Jeg vil starte med at få ham til at læse reglerne, der efter vil han nok få et kick. Hvis han bliver ved vil han få ban i 1-2 dage.

 

Det var min job-ansøgning, håber i vil give mig en chance! :) Fed server.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vil desværre give dig et -rep grundet:

 

  • Jeg ser dig ikke på serveren, eller jeg har ikke set dig nok.
  • Du har ikke læst ansøgningsformularen ordenligt (Nævn ikke nogle server-navne)

Det er det eneste jeg har at sige, hvis du kan ændre det, eller se mig lidt mere så ville jeg gerne give dig et rep :D

 

-fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror ham vil være en rigtig god mod så ham også som mod inde på exorkreez hvor han klarede tingene rigtig godt han er altid dejlig at snakke med og i godt humør som sagt som han også skriver kender han de fleste commands så tror han vil være en rigtigt god mod :D +rep 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Sletten 

Jeg synes du har lavet en fin ansøgning 

  • Har været i case med dig og synes du virker som en flik fyr som holder reglerne og taler nogenlunde pænt.
  • Jeg har baset med dig og du er mega sjov og flik at base med. 
  • Tror du kunne blive en god mod på teamet. 
  • Prøv at se om du måske kan snakke pænere til andre og hjælpe flere (da meningen er at de skal se op til dig og forhåbligt selv blive mods.) 

Jeg giver dig +rep fordi du både hjælper folk plus du er megeet aktiv. jeg giver også et rep pga du snakker nogenlunde pænt og er den fedeste at base med :D

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 11/12/2015 at 22:04, Slask /✪/ said:

EDIT - Tak for hjælpen Pwedmy håber at det er nok nu :)

Ingame navn: Sletten

Steam ID: STEAM_0:1:103293834

IRL navn: Frederik 

Alder: 15

Hvorfor skal vi vælge dig som moderater?: I skal vælge mig som moderater, fordi jeg har styr på de fleste regler. Og i skal vælge mig fordi jeg har god erfaring som mod, har været mod inde på ExorKreez, og har selv Vip inde på jeres server. Jeg har også godt styr på reglerne, fordi at jeg er meget gode venner med en af jeres admins. I skal også vælge mig fordi at jeg er online 4-5 timer i hverdagen og 6-10 timer i weekenden. I skal også vælge mig fordi jeg ser mig selv som et godt billede i jeres team, og fordi at jeg har lært rigtigt meget af en af jeres Admins.

Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja jeg har god erfaring  med dem fordi jeg har været mod inde på ExorKreez, og fordi jeg har en ven som admin. Skal dog stadig lære lidt mere, fordi i har nogle meget interresante commands herinde.

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Jep, jeg er 100% dansk, har boet i danmark i 15 år nu. Har dog en rimelig lys stemme, men det er nok det eneste der trækker lidt ned. 

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Det er nok at jeg har god erfaring med commands, og vil selv mene jeg er god til at hjælpe folk. Jeg er nok også meget kvalificeret end andre fordi jeg netop spiller så meget herinde. At jeg ikke giver så let op, selvom at man føler det hele går den anden vej. Og fordi at jeg netop har lært næsten alle jeres admins commands, osv. Fordi jeg har fået min ven til at tage mig med til hans admin cases.

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja som sagt har jeg været mod inde på ExorKreez. Og kender næsten alle commandsene, og jeg ved hvordan man hjælper andre på en god måde, det vil sige at jeg taler ud med dem istedet for bare at gøre det nemt for sig selv.

Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Mine erfaringer fra serveren, er nok mest at jeg kender ULX commandsene, fordi at det er stortset de samme commands som inde på den server jeg var mod dog har jeres lidt flere. Og jeg ved hvordan man skal tage sig af de fleste fejl andre laver. Jeg var mod i ca 3 måneder og så lukkede serveren. Det var en meget kendt dansk server, hvilket betyder jeg er klar på de fleste svære situationer.

Eventuelt lidt info omkring dig selv: Til dagligt går jeg i skole, jeg går i 8 klasse. I fritiden arbejder jeg i spar, ellers spiller jeg computer hver dag.

 

 

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Det første jeg vil gøre er nok at freeze ham, derefter vil jeg høre hvorfor han gør de ting som han gør. Og hvis han er ny, vil jeg give ham et kick, og hvis han bliver ved, så permbanner jeg ham. 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Det første jeg vil gøre er at spørge om han har læst reglerne, hvis han siger nej. Vil jeg hjælpe ham med at finde dem, derefter vil jeg nok slaye ham, og returne våben for dem som blev dræbt. Derefter vil jeg lade dem som blev dræbt raide videre.

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Jeg vil starte med at spørge indtil hvorfor de står og sviner hinanden til. Hvis det bare er nogle som er inde for at irretere, vil jeg nok kicke dem. Hvis ikke, vil jeg mute dem begge i 10 min, og hvis de gør de igen kicke dem.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg vil permbanne hans ip, og hvis det var for sjov, vil jeg banne ham i 1 dag.

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Jeg vil nok spørge hvorfor han har skiftet navn til det, og så vil jeg nok bede ham om at skifte det ellers vil han få kick.

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Jeg vil starte med at få ham til at læse reglerne, der efter vil han nok få et kick. Hvis han bliver ved vil han få ban i 1-2 dage.

 

Det var min job-ansøgning, håber i vil give mig en chance! :) Fed server.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.