Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] MeSaStiCk´s Unban Appeal


MeSaStiCk

Recommended Posts

SteamID:  STEAM_0:1:99489401

Hvorfor skal du unbannes:  Hejsa stavox Staffs, igår fik jeg perm ban fordi jeg rdmede nogle.. Well som fik jeg permban den første jeg rdmede var ikk med vilje da jeg med en sniper riffel jumpshottet en random en hvor jeg sagde undskyld fordi det var jo ikk med vilje så kom jeg så i admin sit hvor jeg havde min physic gun hvor jeg så holdte den i bund og drejede lidt rundt med den meget hurtig hvor jeg jeg så kommer til at gribe fat i min bil så den røg hen og dræbte en.. det andet var at greenberg dræbte NoName tror faktisk han Rdmede ham men så skød jeg så greenberg for sjovt trode jo godt han kunne tage det hvor jeg istedet for at få 2-3 dages ban er det perm hvilket jeg ikk syntes er fair hvor jeg så nu laver et Unban-appeal jeg undskylder meget at jeg skød dig greenberg og de andre som jeg kom til at Rdmede/Cdmede...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.