Hop til indhold
Stavox

[Solved] Houston


BANGKILLER

Recommended Posts

Dit ingame navn: BANGKILLER BA
Staff ingame navn: houston
Dit SteamID: STEAM_0:1:172889665
Staff SteamID:STEAM_0:1:43165997
Forklar situationen: Lkboy snakkede til mig som om jeg var perker og da han så gik over til houston snakkede han normal Det følgte jeg mig meget diskrimineret af det og Jeg tog diskutionen med admin og her er Så hvad admin siger 
Bevis:
Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Manden med kagen said:

Måske fordi han sage at @Houston sage at han måtte snakke sådan i Rp'en

@Manden med kagen, du var ikke tilstede under forløbet, men lad mig forklare hvad Bangkiller brokkede sig over. 

Bangkiller brokkede sig til mig over, at LKboy sagde han var fra et andet land, hvilket han ikke er.

Jeg må også gerne sige, at jeg er fra Frankrig, uden det er diskriminerende for franskmænd. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Houstun Du jailede mig Og så kan jeg jo også rp som en pakistaner hvis jeg har lyst??, Ja men lkboy sagde ikke han var fra et andet land han begyndte at tale perker sporg til mig som jeg bliver fornermet over, Og så lidt efter siger han at han er fra somalien,

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, BANGKILLER said:

Houstun Du jailede mig Og så kan jeg jo også rp som en pakistaner hvis jeg har lyst??, Ja men lkboy sagde ikke han var fra et andet land han begyndte at tale perker sporg til mig som jeg bliver fornermet over, Og så lidt efter siger han at han er fra somalien,

Du blev jailed fordi at du begyndte at blive agressiv og tale et fremmedsprog, hvilket kun udspejler at du havde brug for at køle lidt ned. 

Hvis LKBoy talte med en irriterende stemme for at irritere dig, skulle du have sagt det istedet for bare at sige, at han sagde han kom fra et andet land. Igen, jeg kan også sige at jeg kommer fra Frankrig uden det er diskriminerende.

 

Har du resten af videoklippet så, jeg kan se hvad LKBoy sagde til dig?

Link til kommentar
Del på andre sites

Og da Jeg så bliver sur over at Ham den anden snakkede sådan til mig, Jailede houstun mig fordi jeg spurgte lkboy 1 ting på et andet sprog for at bekræfte at han er  fra et andet land fordi at jeg følte mig diskrimineret og nedtrykt og plus blev jeg jailed

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Houston said:

Du blev jailed fordi at du begyndte at blive agressiv og tale et fremmedsprog, hvilket kun udspejler at du havde brug for at køle lidt ned. 

Hvis LKBoy talte med en irriterende stemme for at irritere dig, skulle du have sagt det istedet for bare at sige, at han sagde han kom fra et andet land. Igen, jeg kan også sige at jeg kommer fra Frankrig uden det er diskriminerende.

 

Har du resten af videoklippet så, jeg kan se hvad LKBoy sagde til dig?

Dsv Ikke nej skulle til at recorde men fraps fucked op

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så må du jo bare skrive den korrekte grund til hvorfor, at du kalder på admin. Du sagde til mig, at han bare sagde han kom fra et andet land, hvilket der intet er galt med. Men hvis han snakkede med en udlændingedialekt for at fornærme dig, skulle du havde sagt det istedet og suppleret med eventuelle bevismaterialer, så havde han fået en straf derefter.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, Houston said:

Så må du jo bare skrive den korrekte grund til hvorfor, at du kalder på admin. Du sagde til mig, at han bare sagde han kom fra et andet land, hvilket der intet er galt med. Men hvis han snakkede med en udlændingedialekt for at fornærme dig, skulle du havde sagt det istedet og suppleret med eventuelle bevismaterialer, så havde han fået en straf derefter.

Men jeg har altså ingen beviser men næste gang skal jeg nok recorde ham

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.