Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Merlin<3


Merlin

Recommended Posts

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg skal være en del af staff teamet fordi jeg har en god viden inde

Hejsa

 

Jeg vil gerne søge om staff / moderater :)

 

Mit ingame navn: Merlin<3

 

SteamID:   STEAM_0:1:59856354

 

Mit rigtige navn: Lucas Wibroe

 

Alder: 14 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

Jeg har erfaring inde for gaming community. Jeg har haft mit eget i Css og Csgo. Mit community kørte okay. Udover det har jeg været admin på andre servere. Der fik jeg rierfaring. Jeg har dog ikke været admin på en Garrys mod server før, dog kunne jeg mig godt tænke mig det :)

 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg skal være en del af staff teamet foreg h

Hejsa jeg vil gerne søge om staff / moderater :)

 

Mit ingame navn: Merlin<3

 

SteamID:   STEAM_0:1:59856354

 

Mit rigtige navn: Lucas Wibroe

 

Min alder: 14 År gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har noget erfaring inde for gaming community. Jeg har selv haft mit eget i Css og Csgo. Mit community kørte okay. Udover det har jeg været admin på andre servere. Der fik jeg meget erfaring. Jeg har dog ikke været admin på en garrys mod server før, dog kunne jeg mig godt tænke mig det :)

 

Jeg har en god viden inden for community jeg kan reglerne på jeres server og jeg kan finde ud af det.

.

Jeg er mere kvalificeret end andre pga:

 

  • Jeg elsker udfordringer
  • Folk kan godt lide mig som person
  • Jeg elsker at Arbejde
  • Jeg har erfaring med Admin, ejer og moderator for andre server hvor folk godt har kunne lide mig
  • Jeg har øvet mig på reglerne som står længere oppe 
  • Jeg har lært meget om admin case efter jeg har spillet på jeres server, hvor jeg self også er retfærdig mod spillerene
  • Jeg har hørt noget om sproget inde på severen som jeg vil holde øje med.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg har et fint kendskab til ULX , da jeg har selv har haft servere og jeg har været admin på flere servere. 

 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

 

Jeg kan skrive og tale flydene dansk, og jeg kan engelsk samt en smule tysk. Jeg bruger min microfon rigtig meget inde på severen. Som oftest taler jeg med andre frem for at skrive.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

 

Mandag: 14.00 - 22.00 

Tirsdag: 15.00 - 17.00 og 18.30 - 22.00

Onsdag: 12.30 - 22.00

Torsdag: 14.00 -16.15 og 17.45 - 22.00

Fredag: 15.00 - 22.00

Lørdag: 18.00 - 02.30

Søndag: 11.00 - 22.00

 

Der kan godt være 10 minutter hvor jeg smutter hvor der er hjemme arbejde

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Jeg arbejder somme tider inde i min fars butik hvor jeg ekspedere kunder derfra har jeg lært en masse om høflighed osv.

 

l

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.