Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin ansøgning - Thomas Vestergaard


Zappho

Recommended Posts

Hejsa og Velkommen til min Staff Ansøgning.

 

InGame Navn:

 

Thomas Vestergaard.

 

SteamID:

 

 STEAM_0:1:72625484 .

 

IRL Fornavn:

 

Mit navn er Thomas Vestergaard, jeg har også valgt at det skal mit RPNAVN Også Være så er det også lidt letter og kende mig :D ! " Har valgt Fulde Navn PGA RPNAVN "

 

Alder:

 

Jeg er 12 år " SNART 13 " Og har Fødselsdag D. 7 April 2004

 

Har du Tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

Nej!. Jeg har ikke været en del af et  spilcommunity Inden for Garry`s Mod, Men inde for FX. Minecraft ( Freakyville, PazePrison ).

 

Hvorfor skal du være en del af Staff-Teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end de andre ansøgere?:

 

Fordi at jeg syntes selv at jeg er god til mange ting, som der nok ville hjælpe serveren lidt :3 .... Og er meget AKTIV For tiden :) Og tror jeg bliver ved med det !

 

Har du kendskab og eller tidligere erfaren med ULX?:

 

Ja en lille smugle ;)

 

Syntes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? bruger du ofte din mic?:

 

Ja, Det syntes jeg selv, Bruger min mic meget og køber snart en Blue Yetty Så det bliver da ikke Bedre :)  " FX Den Episode med LARS "

 

på hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jeg kan være online Tirsdag, Onsdag, (lidt Torsdag), og fredag, Lørdag, Søndag, -->>>

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Syntes ikke der er så meget i skal vide om mig mere, men jeg har ikke nogen Syge dom, Jeg er ikke sådan en man bare siger fx "F*CK FI*" Så falder Hammeren! !

Men jeg syntes jeg selv er god til og Fordybe Sig i ting, Som jeg godt kan lide " DARKRP " "STAVOX " " Staff Community ".

 

Hvis der er nået mere i godt vil vide om lig så skriv lige til mig, Så kommer jeg på TS! 

 

Men i må have en Fortsat god dag " Eller bare en MEGET God dag ! :) " Vi ses ! - Thomas Vestergaard ;)

 

" Skrevet På ikke så lang tid, Har lavet lidt mere på den, 15-10 20:06"

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Zappho said:

Hejsa og Velkommen til min Staff Ansøgning.

 

Mit navn InGameNavn Er : Thomas Vestergaard.

 

Mit Steam ID er : STEAM_0:1:72625484 .

 

Mit navn er Thomas Vestergaard, jeg har også valgt at det skal mit RPNAVN Også Være så er det også lidt letter og kende mig :D !

 

Jeg er 12 år " SNART 13 " Og har Fødselsdag D. 7 April 2004

 

Nej!. Jeg har ikke været en del af et  spilcommunity Inden for Garry`s Mod, Men inde for FX. Minecraft ( Freakyville, PazePrison ).

 

Ja og nej, på en måde har jeg og på en måde ikke...

 

Ja en lille smugle ;)

 

Ja, Det syntes jeg selv, Bruger min mic meget og køber snart en Blue Yetty Så det bliver da ikke Bedre :) 

 

Jeg kan være online Tirsdag, Onsdag, (lidt Torsdag), og fredag, Lørdag, Søndag, -->>>

 

 

Syntes ikke der er så meget i skal vide om mig mere, men jeg har ikke nogen Syge dom, Jeg er ikke sådan en man bare siger fx "F*CK FI*" Så falder Hammeren! !

Men jeg syntes jeg selv er god til og Fordybe Sig i ting, Som jeg godt kan lide " DARKRP " "STAVOX " " Staff Community ".

 

Hvis der er nået mere i godt vil vide om lig så skriv lige til mig, Så kommer jeg på TS! 

 

Men i må have en Fortsat god dag " Eller bare en MEGET God dag ! :) " Vi ses ! - Thomas Vestergaard ;)

 

" Skrevet På ikke så lang tid "

Tror han spiller på beggeren...

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, Mic-Spammeren.DK said:

Jeg har haft mange problemer med dig før...

Mange ?.... Nok nogen gange men fejl kan jo ske ;)

9 hours ago, DetBareMads said:

Tror han spiller på beggeren...

Spiller meget på Rockford, men nogen gange Evocity :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.