Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff-klage


Benito

Recommended Posts

Dit ingame navn: Casper Albæk

Staff ingame navn: Taroux unknown

Dit SteamID: STEAM_0:0:173612109

Staff SteamID: STEAM_0:0:45530609 

Bevis: har desværre ikke nogen

Forklar situationen:

 Mig og min ven birk, kører i vores politibil, da vores ven vil standse en bil, der holder ulovligt, så vi kører derhen for at assistere, men da vi så kommer der hen begynder Taroux unknown at skyde og det var også ham der havde bilen der holdte ulovligt. Min kollega tager ham så ud af bilen hvorledes Taroux skyder på ham (kollegaen). For så at undgå at blive skudt, kører vi lidt længere hen af vejen og bruger bilen som dække. Mig og birk tager så vores våben frem og skyder efter dem EFTER de havde skudt på vores bil og vores kollega. så rammer birk Mibb unknown, Taroux' ven, som var med taroux. Taroux Teleportere så hen til os og spørger hvorfor vi skyder efter dem, hvor vi så svarer at de dræbte vores kollega og vi ville undgå at dø. Taroux vælger så at være ligeglad med at han skød vores ven og sagde at vi skulle bruge vores battering ram, selv om at han var ude af bilen, med sit våben fremme. Han jailer os så, uden at vi får lov til at udtale os, hvor vi så får 300 sek jail HVER?. 

 

 

 

 

 

Jeg synes at det er underligt at han må skyde på vores kollegaer, men hvis vi skyder efter dem og rammer dem så får vi jail. Det er ikke på grund af at vi fik jail, men at han må gøre noget som vi ikke må, da han gør præcis det samme.

Hber at i forstår

Link til kommentar
Del på andre sites

Casper det der sker er, at vi snakker med en betjent om noget med min parkering. Han slår mig ud af min bil, og derefter skyder jeg ham. Mibb kommer løbende fra spawn hen til mig, fordi vi skulle kører til basen. I vælger at køre væk fra os, også hopper jeg ind i bilen og venter på Mibb, I den tid kører i så væk, og jeg sætter mig ind i min bil og afventer Mibb. Mibb kommer løbende inde fra spawn, og har slet ikke noget med sagen at gøre, så vælger Birk så at snipe Mibb fra lang afstand uden nogen grund. Og du prøver også at skyde efter ham. Da han er død begynder i så at skyde på min bil. Når jeg bare sidder still og roligt i den og kigger. Så flyver jeg så hen til jer og forklarer det med RDM på Mibb. Derefter snakker vi om jeres skyderi på mig, hvor jeg rigtigt nok siger. "I skal kører hen til mig og slå mig ud af min bil, i stedet for at stå på lang afstand og stå at skyde på den, nu hvor jeg ikker er nogen trusel for jer."   

//Taroux

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutes ago, Manden med kagen said:

@taroux synes nogen gange du holder med dit gang i cases når de har kaldt admin på dem eller omvendt


Er du med i denne staff klage? For af hvad jeg kan læse mig frem til er du ikke, hvilket betyder du IKKE må kommentere på denne staff klage.

Du kan lave din egen hvis det er du føler at @Taroux har gjort noget forkert som du synes vi skal se på.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke noget imod dig Taroux og det var mig Der så forkert på tingene.. men det jeg ikke forstår er at i skyder vores ven og jeg kan ikke se jer, så jeg er nød til at skyde med en glock, men Det er jo ligemeget, da jeg ikke vil tænke mere over det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.